Senden Ümidi Keseli Çok Oldu Dostum! - EĞİTİM PINARI

Senden Ümidi Keseli Çok Oldu Dostum!



Senden Umidi Keseli Çok Oldu Dostum! şiiri, fatihpinarca
Senden Ümidi Keseli Çok Oldu Dostum!



Senden ümidi keseli çok oldu dostum;
Anladım ki, bana yar olmayacaksın.
Derdimi, sıkıntımı anlamayacaksın dostum;
Gönül yaralarımı da saramayacaksın.

Güle taş ile karşılık verdin dostum;
Kavrayamadın kalbimdeki tarifsiz yerini,
Her şeyi anladın da, yalan dünyada dostum.
Anlayamadın ne kadar çok sevildiğini.

Görseller: onedio.com


Senden Ümidi Keseli Çok Oldu Dostum! Senden Ümidi Keseli Çok Oldu Dostum! Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 18, 2019 Rating: 5

23 yorum:


  1. Bu nasıl bir dostsa anlayamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle kadir kıymet bilmez dostlar da var günümüzde maalesef. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Bazen vazgeçmek gerekir maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, bazen vazgeçmek gerçekleri kabullenmek en iyisi gibi.

      Sil
  3. sizin şiiriniz mi,gerçekten çok güzelmiş..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri beğenmeniz beni çok mutlu etti, çok teşekkürler.

      Sil
  4. Ne zordur ümidini kesmek sevdiğinden

    YanıtlaSil
  5. dost demeyelim bence ona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dostluğu pek hak etmiyor aslında. Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Anlamlı dizeler için tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ziyaretinizle beni çok mutlu ettiniz.

      Sil
  7. Yine güzel bir şiir paylaşımında bulunmuşsunuz Fatih Bey. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni yorum ve ziyaretsiz bırakmadığınız için çok teşekkürler Gülhan Hanım.

      Sil
  8. Bu şiir ben değil mi ya. Tam olarak şu anki halimi anlatıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiir de kendinizi bulmanız çok güzel. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. blogun iyi gidiyor. eğitim, yerli klasikler, şiirler, belli bir çizgide gidiyorsun, tutarlı yani. blog gezmede de iyisin, yorumda da. zamanla blogda eskidikçe, ilgi alanlarını arttırırsın, yeni konularda da yazarsın, bloglardan da senin ilgi alanına girmeyen konularda bi dolu şey öğrenip yeni ilgi alanları geliştirirsin, böylece blog çevren zamanla iyice artar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu harika yorumlar için çok teşekkür ederim.:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.