Yapma Dostum! - EĞİTİM PINARI

Yapma Dostum!



Yapma Dostum,Yapma Dostum Siiri, fatihpinarca
Yapma Dostum



Kalp kırma, sakın kötülük yapma dostum;
İnan ki, yaptıkların bir yerlere yazılıyor.
İstemesem de, elimde olmadan dostum;
Yaptıkların zihnime kazındıkça; kazınıyor.

Bunca şeyden sonra güler yüz bekleme dostum;
Ne yaparsam yapayım; sana karşı iyi olamam.
Kırk bin kere kırklansan; özür dilesen de dostum.
Artık kalbim kırıldı; bir daha sana gönlümü açamam.


 Görseller: yasemin.com

Yapma Dostum! Yapma Dostum! Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 06, 2019 Rating: 5

38 yorum:

  1. Kalp, kristal bir cam gibidir, kırıldığında tamiri mümkün olmayan. O yüzden kırmamaya özen göstermeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yerinde ve güzel görüşler teşekkürler.

      Sil
  2. güzel şiir elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri beğenmenize çok sevindim, çok teşekkürler Ertuğrul Bey.

      Sil
  3. Merhaba,
    Biçim bakımından oldukça sade, düzenli ve güzel blogunuza göz gezdirdim ve memnuniyetle gördüm ki öz bakımdan da yararlı bir blog.
    Amacınızın, kendi deyişinizle; “Nitelikli bir yaşamın(bana göre) haritasını hazırlama” çalışmalarınızın başarılı olarak gerçekleşmesini diliyorum.
    Selâmlar…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sabahattin Bey, sitemi ziyaret etmenizden dolayı şeref duydum.

      Sil
  4. incitme incittiğin yerden incinirsin dostum koydum ben bu şiirin ismini..kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Fatih bey size mi ait?
    Şu an tam olarak günümün özeti gibi çıktı karşıma bu şiir .
    Yüreğinize sağlık duygularıma tercüman olmuşsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygularınıza tercüman olabildimse ne mutlu bana, çok teşekkürler.

      Sil
  6. Cok dogru satirlar. Bir yerlerde gönül kiran baska yerde masumu oynuyor bunu da yapmasinlar ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, öylesi de var maalesef, çok teşekkürler.

      Sil
  7. Kalp kırmak kabe yıkmak gibidir..Hz Muhammed

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadis-i Şerif için çok teşekkürler Sibel Hanım.

      Sil
  8. Çivi çıkıyor ama izi kalıyor maalesef...

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Heeeeyyy, deeeeeptoooone. Sen böyle kısa yorum yapmazdın ne olduuuuuu?

      Sil
    2. :) şiirde sölediklerinize peki dedim işteee :) kalp kırmayalım pekii, kalbimizi açamayız pekiii :)

      Sil
    3. O zaman benden de sana pekiiiii :=)

      Sil
  10. Birazcık anlayış ve empati gerisi hallolur başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesele bu anlayışı gösterebilmek, çok teşekkürler.

      Sil
  11. "İnan ki, yaptıkların bir yerlere yazılıyor."
    Kesinlikle çok haklısınız... Yazılıyor işte..silinmesi de zor.

    YanıtlaSil
  12. Güzel şiir ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Güzel şiir tebrik ederiz devamını bekleriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Meltem devamı var aslında, içimden geldiği gibi başlığı altında daha başka şiirler de var onlara da bakmanızı tavsiye ederim.

      Sil
  14. İnsan en çok da sevdiklerinin, en yakın dostlarının kalbini kırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, çünkü daha fazla o insanlarla ilişki halindeyiz. Çok teşekkürler.

      Sil
  15. Ah şu kalp kırmama olayını iğne çuvaldız meselesine dönüştürsek. O zaman kırık kalp olmayacak.

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sizin de gözlerinize sağlık.

      Sil
  17. Etme kırılan bardağın aynısını geri yapamazsın yapıştırsan bile eskisi gibi olmaz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, Çivi çıkar izi kalır. demişler. Çok teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.