Mücadeleyi Bırak Yaşamla Dans Et - EĞİTİM PINARI

Mücadeleyi Bırak Yaşamla Dans Et

Mücadeleyi Birak Yasamla Dans Et, susan jafers
Mücadeleyi Bırak Yaşamla Dans Et
Sevili okurlarım, sizlere tanıtmak istediğim kişisel gelişim kitaplarından birisi de Mücadeleyi Bırak Yaşamla Dans Et isimli kitaptır. Kitabın yazarı Susan Jafers’dir.

Kitabın ana fikri; insanların sürtüşme ve çekişmelerle yaşamlarını kendilerine ve yakın çevrelerine zehir etmek yerine yaşamla uyum sağlayarak mutlu bir şekilde yaşayabileceklerini vurgulamaktır. Kitapta önemli gördüğüm fikirleri sizler için derlemeye çalıştım.

Mücadeleyi Bırak Yaşamla Dans Et

**  İnsanların başlarına gelen olaylar değil; bu olayları algılama şekli önemlidir.

** İnsanlar ufuklarını geliştiremezlerse dünyada olup bitenleri anlayamazlar. Kara turpun içindeki bir solucan için bütün dünya kara turptan ibarettir.

** Dünyadaki sıkıcılıktan kurtulmanın ve mutlu olmanın yolu; dünyadaki tüm güzelliklere odaklanmaktır.

** Her şey maddiyatla açıklanamaz; benliğimizin manevi yönüne odaklanmadan gerçek huzuru bulmamız mümkün değildir.

** Başarı: Girişimlerimiz nasıl sonuç verirse versin, insanlarla ve doğa ile uyum içinde yaşamayı öğrenmektir.

** İstediğimiz bir şeyi elde edemediğimizde hayrımıza başka bir şeyin meydana geleceğini aklımızdan çıkarmamalıyız.

** İyi şeyleri aramaya başlarsak, otomatik olarak kötülüklerden uzaklaşmış oluruz.

** Bereket üzerinde odaklanmayı başarabilirsek, hayatımızda bereket olur. Eksiklikler üzerinde odaklanırsak bu defa da eksiklikler yaşarız.

** Hayatın gerçek anlamda tadına varmamıza neden olan duygu şükür duygusudur.

** Güçlü kişi daima başkalarının omuzlarında yükseldiğinin farkındadır.

** Kendimizi olumlu, mutlu ve sevgi dolu hissettiğimizde etrafımıza manyetik bir enerji yayarız. Kendimizi mutsuz ve sıkıcı hissettiğimizde insanlar bizden uzak durmak için her şeyi yaparlar.

Sevgili okurlar, Susan Jafers’in Mücadeleyi Bırak Yaşamla Dans Et isimli eserindeki öğretilere göz attığımızda diğer kişisel gelişim kitaplarında işlenen fikirlerden çok farklı olmadığını görüyoruz. Hatta diyebilirim ki, yazarın olaylara bakış açısı bizim toplumsal değerlerimizle birebir örtüşmektedir. Bu sebeple kitaptaki fikirler bana çok sempatik geldi. Hazırladığım bilgilerin sizlere faydalı olmasını ümit ediyorum.
Görseller: glutensizyasamak.com
Mücadeleyi Bırak Yaşamla Dans Et Mücadeleyi Bırak Yaşamla Dans Et Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 01, 2019 Rating: 5

18 yorum:

  1. " İyi şeyleri aramaya başlarsak, otomatik olarak kötülüklerden uzaklaşmış oluruz. " buna katılıyorum, birebir deneyimledim güzel bir kitaba benziyor okumacaklar listeme alıyorum. Teşekkürler Fatih Hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu görüşe yüzde yüz katılıyorum Rabia Hanım. Yorum için çok teşekkürler.

      Sil
  2. Evet herşeyi çok kafaya takmamak ve herşeyde bir hayır var diyip kendinize iyi gelecek şeyler yapmalı teşekkürler fatih hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keşke bu söylediklerimizi yapabilmek bu kadar kolay olsaydı ancak yine de elimizden geleni yapmaya çalışacağız. Teşekkürler.

      Sil
  3. Bence en ufak şeyden mutlu olmaya becerebilirsek bir de her şeyi elimizden geldikçe iyi yapmaya çalışırsak bu dünya çekilebilir bir yer olabilir

    YanıtlaSil
  4. Hayatla mücadele ederken aslında yaşamayı kaçırıyoruz.. En iyi hayatın getirdiklerini olduğu gibi kabul edip evet kitabın ismindeki gibi yaşamla dans etmek..
    "İyi şeyleri aramaya başlarsak, otomatik olarak kötülüklerden uzaklaşmış oluruz." Altın gibi bir söz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de güzel tavsiyeler var kitapta. Uygulamaya geçirmek gerekir. Çok teşekkürler katkılarınızdan dolayı.

      Sil
  5. İnsanların başlarına gelen olaylar değil; bu olayları algılama şekli önemlidir. Bu cümleye katılmakla birlikte, ben dünyaya çok da pembe gözlüklerle bakabilen biri değilim. Zira empati yapma özelliğim öyle sarmış ki beni, görmezden gelemiyorum çok şeyi. Bu önerilerin çoğu kişisel mutluluğumuz için. Ama kader öyle bir yerinden vurur ki insana, algıların kapalıysa bile ardına kadar açılır. Hep iyi ve güzel şeyler olsun ve insanlar mutlu olsun dilerim. Paylaşım için teşekkürler oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, çok çile çektiğin belli anne. Allah kolaylıklar versin. Çok teşekkürler.

      Sil
    2. Ya, ben seni üzmek için gelmedim bloğuna. Şimdi mutluyum ben. Ne güzel yayınlar paylaşacağız daha... Sevgilerimle oğlum :))

      Sil
    3. Çok teşekkürler anne ben üzülmedim ancak sizin üzülmüş olma ihtimalinize karşı müteessir oldum. İnşallah güzel yazılar paylaşmaya devan ederiz.

      Sil
  6. Güzel notlar alınmış teşekkürler. Diğer yayınları okumak için gelmiştim ama bunu da okumadan edemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana İstiridye Avcısı yazılarımı okumuş. Sizin beğenilerinize hitap edecek nitelikte daha fazla yazı var blogda diğerlerine de göz atmanızı beklerim. Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Zaman zaman kişisel gelişim kitapları mutlaka okunmalı, insanız bazen bir şeyleri çabuk unutuyoruz. Kişisel gelişim kitapları sağlıklı düşünmeyi etkiliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz gözümden kaçmış. Katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. kişisel gelişim ile ilgilenen biri ile tanışıyor olmak çok güzel cidden. yazmaya devam edin lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, okuduğum kadarı ile yazmaya devam edeceğim Meltem Hanım. Kişisel Gelişime ilgi duyan insanlarla tanışmak da benim açımdan çok güzeldir.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.