Gözlerim Yollarda Kaldı - EĞİTİM PINARI

Gözlerim Yollarda Kaldı




Gozlerim Yollarda Kaldi, Gozlerim Yollarda Kaldi siiri, fatihpinarca
Gözlerim Yollarda Kaldı



Gözlerim yollarda kaldı;
Dostlarda vefa mı kaldı.
Nerede o eski dostluklar;
Hal hatır soran arkadaşlar.

Bekliyorum ahbabım gelsin;
Çay kahve içip muhabbet etsin.
Hem ortamı neşelendirsin;
Hem de gönlümü şad etsin.

Neylersin kimse kapımı çalmaz;
Arada bir gelip hatırımı sormaz.
Dostluklar, arkadaşlıklar yok olmuş;
Çıkarlar geçer akçe olalı çok olmuş.

 Görseller:internettenparanasilkazanilir.com

Gözlerim Yollarda Kaldı Gözlerim Yollarda Kaldı Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 18, 2019 Rating: 5

6 yorum:

  1. blogların halini de yazmışsınız gibi..Buda benden olsun..✔😊

    Artık blogcular yorum yapmaz oldular,
    Nerde bunlar,hemen kayboldular,
    Eskiden böle değildi çok boldular,
    Çiçekler gibi çok soldular..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, şiirinizi çok beğendim. Sizde potansiyel var bence.

      Sil
  2. Güzel dizeler için tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, şiirimi beğenmeniz çok güzel-di. Yorum ve ziyaretlerle bana katkı sağladığınız için sonsuz teşekkürler.

      Sil
  3. Sanki vefasız kimselere karşı göndermeler var şiirde. Gayet hoş olmuş. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir dediğimiz de budur ya... herkes kendince bir anlam çıkarır Gülhan Hanım, çok teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.