Her şey O’ndan Dostum! - EĞİTİM PINARI

Her şey O’ndan Dostum!


her sey ondan dostum siiri, siir, her sey ondan dostum
Her şey O’ndan Dostum!



Her şeyin Allah’tan olduğunu kabullenmeden;
Omuzlarındaki yük hafiflemeyecek dostum.
Bu dünyanın bir imtihan yeri olduğunu bilmeden;
Bu yükün altında ezilip duracaksın dostum.

Sana yapanların kendisine yaptığını anlamadan;
İnan ki, huzur bulamayacaksın dünyada dostum.
Etme/bulma dünyası olduğunu kavramadan;
Daha çok dertlenmeye devam edeceksin dostum.

Her şeyden feragat edip; Allah’a havale etmeden;
Çok çileler çekecek, rahata eremeyeceksin dostum.
Allah’ın sana yeter olduğunu kabullenmeden;
Özlediğin bahar, özlediğin yaz gelmeyecek dostum.

Görseller: Google görseller
Her şey O’ndan Dostum! Her şey O’ndan Dostum! Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 28, 2019 Rating: 5

9 yorum:

  1. Çok güzel bir şiir paylaştığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Beğenmenize çok sevindim. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Çok teşekkürler. Yazdım demeyelim de belki karaladım desek daha doğru olacak.

    YanıtlaSil
  3. ne kadar da güzel bir şiir olmuş kaleminize yüreğinize sağlık. umarım bunu herkes bir gün anlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım söylediğiniz gibi olur. Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Özgün ve çok güzel şiirler. Şiirlerin altına bi imza şart:) Written by Duo misali..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Duo. İsim yazma konusunda kafam karışık biraz. Yine de teklifini değerlendireceğim.

      Sil
  5. Eveeet ben geldiiiim :) Buraya şiir video linkini bırakıyorum
    https://www.youtube.com/watch?v=j2wHD_cCefk
    İnşallah seversin. Yorumlarını bekliyorum ;) Mutlu günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika seslendirmişsiniz Demirlady, Çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.