Herkes İnsan Olamaz - EĞİTİM PINARI

Herkes İnsan Olamaz



Herkes İnsan Olamaz, Herkes İnsan Olamaz Siiri,fatihpinarca, fatih pinar siiri
Herkes İnsan Olamaz




İnsanlık başka şeydir dostum;
İnan ki, herkes insan olamaz.
Çok insan olsa da çevrende dostum;
Herkes halini-hatırını soramaz.

İyi günde insan bildiklerin dostum;
Zor günde ansızın kaybolup gider.
Canım, cicim dediklerin dostum;
Gün gelir adamlığından bile feragat eder.

Görseller: yesiltopuklar.com


Herkes İnsan Olamaz Herkes İnsan Olamaz Reviewed by EĞİTİM PINARI on Nisan 02, 2019 Rating: 5

33 yorum:

  1. "İnsanlığından feragat etmiş" insanların olmadığı bir çevremiz olması dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu temenninize gönülden katılıyorum. Çok teşekkür ederim değerli yorum ve ziyaret için.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bana katılmanız beni çok mutlu etti. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. eveet çağırdığında hiç sorgulamadan gelir de miii, herkesin olsun yaa bölee dostlarısıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yorumlarla katkı sağladığınız için.

      Sil
  5. Dilerim insanliktan feragat edenlerden olmam etrafimizda yezerince var 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerinize ben de katılıyorum, çok teşekkürler.

      Sil
  6. yüzüne karşı dost görünüp,arkandan gizli işler çeviren böle dostluklada olabilyo maalsef..elinize sağlık güzel şiirdi..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şiiri beğenmeniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  7. ne yazık
    keşke herkes olabilse

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Doğru şeylerin altına imza atmak gerekir. Çok teşekkürler.

      Sil
  9. çok doğru Fatih Bey, inşallah hep gerçek dostlarla karşılaşırız, kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep gerçek dostlarla karşılaşmak teknik olarak pek mümkün değil ancak gerçek dostların kıymetini bilmekte fayda vardır. Çok teşekkürler.

      Sil
  10. Şiir güze olmuş. Okuyunca Müfredin yazdıkları geldi aklıma. Onları yazacaktım. Tekrara düşmeyelim.
    Ne hikmetti bilmesem de aşağıların aşağısına düşen, o şekilde davranan insanları insanlıktan çıkmış olarak ifade ediyoruz toplum olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, değerli yorum ve ziyaret için.

      Sil
  11. İnsan olmayı becerebilsek zaten çok şey değişecek de...

    YanıtlaSil
  12. Bazen kalabalıklar içinde yalnız kalırsın teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle zamanlar da yaşamak durumunda kalabilmekteyiz. Çok teşekkürler.

      Sil
  13. Çok doğru. Ama bu duruma da alışmak gerekiyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum. Olay ve olguları kabullenmek başarının ön şartıdır.Çok teşekkürler.

      Sil
  14. Maalesef, herkes olamıyor gerçekten :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve değerlendirmeler için çok teşekkürler.

      Sil
  15. Ne güzel açıklamışsınız, umarımki hep değere değer veren insanlarla karşılaşalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel dileklerinize katılıyorum, çok teşekkürler.

      Sil
  16. Gayet güzel bir konuya değinmişsiniz. Evet insan olabilmek görünüm itibariyle herkesin olduğu şey. Ama içte bazı meziyetlere sahip olmak gerekli. Teşekkürler kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim. Dert Anası Gülhan

      Sil
  17. Çok doğru gerçekten Rabbım güzel insanlara karşılaştırsın inşallah ..

    İnsanları iyi tanıyın, her insani fena bilip kötülemeyin, her insanı da iyi bilip övmeyin!Mevlana...sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Mevlana'dan güzel bir sözle bana katkı sağladığınız için.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.