Ben Çilemi Çekerken - EĞİTİM PINARI

Ben Çilemi Çekerken


Ben cilemi cekerken siiri, fatihpinarca, fatih pinar şiiri
Ben Çilemi Çekerken




Ben çilemi çekerken ağır ağır,
Sen kulaklarını tıkadın; sağır mı sağır.
Bu yalan dünya mazi olduğunda;
Her insan, nefsi ile baş başa kalır.

Kendini bir şey sanma; her şey Haktan.
Sen yıkadın elini; haktan hukuktan.
Dünyadaki tiyatro sona erdiğinde;
Fayda gelmez sana da eşten dosttan.

Görseller: Google görseller

Ben Çilemi Çekerken Ben Çilemi Çekerken Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 14, 2019 Rating: 5

38 yorum:

  1. Kaleminize sağlık... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemi günde en az bir kere ziyaret etmek suretiyle onurlandıran tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. Ve şair der ki, sizi üzen ne varsa şiir edin gitsin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemi günde en az bir kere ziyaret etmek suretiyle onurlandıran tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Kibar insanlar bulundukları her yere değer katar.

      Sil
  3. Kalemine yüreğine saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemi günde en az bir kere ziyaret etmek suretiyle onurlandıran tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Kibar insanlar bulundukları her yere değer katar. Hepinize sonsuz şükranlarımı sunuyorum.

      Sil
  4. Etkileyici bir şiir olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemi günde en az bir kere ziyaret etmek suretiyle onurlandıran tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Kibar insanlar bulundukları her yere değer katar. Güzellikler görüldüğünde anlamlıdır. Nice insan var ki, etrafındaki güzellikleri göremeden şu yalan dünyadan çekip giderler.

      Sil
  5. Ne güzel, doğru dizeler bunlar elinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Rabia Hanım, ben güzellikleri gören gözlerden yanayım. Güzellikleri görmeyenleri kimse görmesin.

      Sil
  6. Ne güzel , doğru dizeler elinize sağlık hocam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Rabia Hanım, ben güzellikleri gören gözlerden yanayım. Güzellikleri görmeyenleri kimse görmesin. Zaten güzelliklere gözlerini kapayanlara benim toleransım da olmaz. Dünya güzellikleri gören insanlarla güzeldir. Ne demekse

      Sil
  7. Güzel bir paylaşım olmuş. Kaleminize sağlık Fatih Bey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yazıların güzelliği karşısında benim yazılar utancından yerin altına geçer Gülhan Hanım. Dertli insanlara harika ve on numara çözümler sunuyorsunuz. Biz de kendi çapımızda karalıyoruz işte. :)

      Sil
  8. Çok anlamlı dizeler , kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Asıl sizin sitemi ziyaret etme nezaketiniz çok anlamlı bir davranıştır.

      Sil
  9. Dünyadaki tiyatro sona erdiğinde;
    Fayda gelmez sana da eşten dosttan...
    ne kadar doğru! kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Siz de okuma zahmetine katlandığınız için gözlerinize sağlık.

      Sil
  10. şiir yazmak, hissetmek özel durumlar..tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumlarla bana katkı sağladığınız için.

      Sil
  11. Sitenizi ziyaret ettiğimiz için teşekküre gerek yok, siz böyle güzel şiirler yazın, biz sizin kapınızı tıklatırız her zaman:) Ama azıcık uzun yazın, önce 3 kıtaya, sonra da 4. mesela 4 kıta iyidir. Sitenize ziyarete gelince biraz oturmak isteriz, çay kahve içmeden kalkmayalım dimi ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler gülümseten satırlar için. Şiirlerin uzun yazılmasına gelince; şiirler bir duygu taşmasıdır. Ne kadar taşarsa onu yazıyorum. Kısa veya uzun olması bilinçli bir tercih değil.

      Sil
  12. "binlerce binerce sır bilinecek gösterince o gizli yüz kendini."
    Feriuddin Attar
    bana bu dizeleri hatırllattı son satır.

    YanıtlaSil
  13. Oldukça etkileyici dizeler.. İnsanı düşünmeye itiyor. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel yazıyorsunuz. Bu yazıların bir gün elimizde kitap olarak okunduğunu düşününcesi ne kadar güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarımı güzel bulmanız beni çok mutlu etti, çok teşekkür ederim.

      Sil
  15. Elinize, kaleminize ve yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin de gözünüze sağlık.

      Sil
    2. Çok anlamlı ve güzel olmuş emeğinize saglik

      Sil
    3. Teşekkürler, şiiri beğenmeniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  16. şiirin bir içi var gibi. tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve ziyaret için çok teşekkürler. Şiiri anlamlı bulmanıza da sevindim.

      Sil
  17. Ne güzel dizeler bunlar. Emeğinize yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. Teşekkürler yazılar da alın yazıları da güzel olsun inşallah.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.