Eyvah Çocuğum Beni Dinlemiyor Diyorsan - EĞİTİM PINARI

Eyvah Çocuğum Beni Dinlemiyor Diyorsan



cocugum beni dinlemiyor, cocuk egitimi
Eyvah Çocuğum Beni Dinlemiyor Diyorsan



Çocuğum beni dinlemiyor yakarışı yaygın bir yakarıştır. Sen de eyvah çocuğum beni dinlemiyor diyorsan bil ki, çocuğunu yetiştirirken bazı yanlış davranışlar sergiliyorsun. Çocuğunun seni dinlemesini istiyorsan aşağıda sıralayacağım tavsiyelere uymaya çalışmalısın.

** Çocuğunun nazarında sözlerinin değerini yitirmesini istemiyorsan sürekli olarak söylenmekten vazgeç.

** İsteklerini eveleyip gevelemeden net bir şekilde söyle.

** Çocuğuna sürekli olarak bağırarak hitap etmeyi bırak.

** Çocuklarını başka çocuklarla kıyaslayarak çocuğunu kendi gözünde değersizleştirme.

** Çocuğunu asılsız şeylerle tehdit ederek korkutmaya çalışma.

** Çocuğuna fiziksel şiddet kullanma.

** Çocuğuna etkili olabilmek için gereken yöntem ve teknikleri araştır.

** Çocuk yetiştirme; kendini yetiştir başlıklı yazımı oku.


Yukarıdaki maddeleri samimi bir şekilde uygulamaya gayret gösterirsen çocuğum beni dinlemiyor endişesinden kurtulabilirsin. Ancak yukarıdaki maddeleri uygulama konusunda eksikliklerin varsa Asya Kıta'sının bilinen ve en kaliteli blog sitesinin tüm yazılarını satır satır oku. :) :) :)

Görseller: Google görseller
Eyvah Çocuğum Beni Dinlemiyor Diyorsan Eyvah Çocuğum Beni Dinlemiyor Diyorsan Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 07, 2019 Rating: 5

16 yorum:

  1. Bağırmak, kıyaslamak, tehdit etmek, hele ki şiddet.. Aman Allahım. Hiç birinin çocuk eğitiminde yeri yok. Önemli konulara dikkat çekiyorsunuz. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım yazılarım insanlar için faydalı olur.

      Sil
  2. Kıyaslamayı hiç sevmem ve yapana da çok kızarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyaslamanın doğru bir davranış olmadığında hemfikiriz sanırım.

      Sil
  3. Ben de soruyorum, çocuğun senin sözünü dinlemiyor da sen ne kadar söz dinliyorsun?
    Ne kadar örneksin çocuğuna.
    Emniyet kemerini takmıyorsun, trafik kurallarını dinlemiyorsun.
    Eline bir kitap alıp okumuyorsun,
    Sokağa çöp atıyorsun, hayvanlara canlılara zarar veriyorsun,
    parayla her kapıyı açıyorsun,
    insan olmanın kurallarını taktığın yok.
    Çocuğun çok akıllı ki seni takmıyor.
    Önce sen kendini değiştir ve sonra şikayet et
    of yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz zaten meseleyi özetlediniz teşekkürler.

      Sil
    2. Tigris Hanım'a çok katılıyorum bu konuda Fatih Bey. Çocuklar ailelerini örnek alır. Ailenin sözününü dinlemiyorsa, bunda ailenin payı mutlaka vardır. Teşekkürler bu konuya dikkat çektiğiniz için.

      Sil
    3. Rica ederim, sizin de değerlendirmeleriniz çok yerinde.

      Sil
  4. Gine çok güzel bir yazı... Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  5. O kadar güzel bir ayrıntıya değinmişsiniz ki tebrik ederim sizi canı gönülden 👍👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok onurlandırdı,çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Doğru tespitler, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. yaptığınız yorumlar için.

      Sil
  7. Çok doğru tespitler... Teşekkürler bu faydalı yayın için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yazımı beğenmenizden dolayı çok teşekkür ederim.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.