9 Adımda Kişilikli Çocuk Yetiştir - EĞİTİM PINARI

9 Adımda Kişilikli Çocuk Yetiştir



kisilikli cocuk, kisilikli cocuk yetistirme yontemleri
9 Adımda Kişilikli Çocuk Yetiştir


Sayın veli, pek çok anne baba gibi sen de çocuğunun eğitimini önemsemekte ve bu anlamda çocuklarına iyi bir eğitim aldırmak için gayret etmektesin. Ancak şunu unutma ki, çocuğunun, akademik başarıdan çok kişilikli bir birey olarak yetişmeye ihtiyacı vardır. Bundan dolayı kişilikli çocuk yetiştirme yöntemlerini öğrenmeli ve uygulamaya çalışmalısın. Senin için aşağıda sıralayacağım maddelere dikkat etmende fayda vardır.

Kişilikli çocuk yetiştirme yöntemleri

** Çocuğunun doğasını inkar etme; onun doğal özelliklerine saygılı ol ve onu bu anlamda destekle.

** Çocukların kişilik gelişiminde okulların önemli bir katkısı olsa da ev, sokak gibi doğal çevredeki gelişimlerini gözden kaçırma ve bu alanda da her türlü desteği sağlamaya çalış.

** Çocuklarını sadece akranları ile değil başka insanlarla da etkileşime geçirmeye gayret et. Çocuğun yaşamın her alanındaki insanlarla iletişim kursun.

** Çocuklarına değer ver ve günlük olaylar hakkında fikirlerini al.

** Çocuğun gelişimine uygun kurallar koy ve bu kuralların takipçisi ol, çocuğun sınırlarını bilsin.

** Sınırların var mı? Başlıklı yazımı oku.

** Bizi biz yapan seçimlerimiz başlıklı yazımı oku.

** Çocuğuna hayır demeyi öğretmediysen başlıklı yazımı oku.

** Kişilikli çocuk yetiştirme yöntemleri ile ilgili blogumda süper ötesi faydalı o kadar çok yazı var ki, daha sonradan eyvah! Dememek için bence hepsini oku ve de okuttur. :)

 Görseller: Google görseller

9 Adımda Kişilikli Çocuk Yetiştir 9 Adımda Kişilikli Çocuk Yetiştir Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 18, 2019 Rating: 5

22 yorum:

  1. Çocukları da bir birey olarak görürsek zaten ortada sorun kalmayacak. Çocuk deyip geçmemek gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çocukları çocuk olarak görmekten vazgeçerek işe başlayabiliriz. Teşekkürler.

      Sil
  2. ebeveyn olmak o kadar komlike bir iş ki bence profesyonel olarak eğitimleri verilmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız ebeveynlere eğitim verilmesi gerektiğini ben de şiddetle savunuyorum.

      Sil
  3. Çok faydalı bilgilerdi. Teşekkür ederiz Fatih 🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Yıldız, ziyaretiniz için çok teşekkürler.

      Sil
  4. Altın kafeslerde çocuk yetiştirmekten vazgeçip onları da bir birey olarak görürsek sorun hâllolacak ama maalesef ebeveynler de huyundan vazgeçmiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bir cümle ile benim yazımın tamamını özetlemişsiniz.

      Sil
  5. Oldukça faydalı yazılar paylaşıyorsunuz bizlerle.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ediyorum, size faydalı olabilmek çok güzel.

      Sil
  6. Faydalı bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Melek Hanım, ben de bu güzel yorum için çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Kesinlikle çocuklarında bir yetişkin birey gibi fikirlerine danışalmalı. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana destek olduğunuz için çok teşekkürler.

      Sil
  8. Yine çok güzel ve bizim faydalanabileceğimiz bir yazıya imza atmışsınız. Bu guzel ve faydalı bilgiler için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sizlere faydalı olabilmek çok güzel.

      Sil
  9. Aslında en çok yapılan hatalardan biri çocuklarında bir birey olduklarını unutup eline tablet pc verip onları oyalarak iki kelam etmeyerek bizler yapıyoruz çocuklarımızla doğurduğumuz gibi ilgilensek ne tür gelişmeler görebilriz biz onlarda güzel yazılar olmus hepside :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum değerlendirmeleriniz çok güzel teşekkürler.

      Sil
  10. ^_^ bu bir otomatik yorum olduğu için üzgünüm zamanım çok azdı tüm blogger arkadaşlarıma destek olmak için geldim KONULOJİ sizi seviyor tüm blog sahibi arkadaşlara başarılar diliyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otomatik yorum nasıl oluyor anlayamadım ama yine de yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  11. ben sadece yazının başlığını sevemedim o kadar ama yazdıklarınızın çok doğru ve yerinde bilgiler olmuş neticede çocukların biberer birey ve çocuk olduklarını unutmayalım ... kaleminze sağlık sevgiler. . .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek sizin de gözünüze sağlık, zahmet edip okuma lütfunda bulunduğunuz için.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.