Benim Gönlüm - EĞİTİM PINARI

Benim Gönlüm


benim gonlum, benim gonlum siiri, fatihpinarca
Benim Gönlüm



Benim gönlüm çırpınıyor kuş gibi;
Beni gör, beni sev, gönlünü bana ver.
Sen ise dünyadan habersiz, benden bihaber;
Yüzüme bakmazsın; divane sarhoş gibi.

Gözlerin cennet gibi; saçların uçmak.
Kaderde varmış senin ateşinden tutuşmak.
Gönlüm kanatlanıp istiyorken sana uçmak.
Sen hangi alemde geziyorsun zavallı ahmak. 

uçmak: cennet

Görseller: Google görseller

Benim Gönlüm Benim Gönlüm Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 16, 2019 Rating: 5

24 yorum:

  1. Herkesin hayatında yüreğinden gelenleri diline dökme isteği uyandıran sevgiler olsa.. Sonu için ağır olmuş diye de eleştirimi yapacağım. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eleştiri de olmak üzere her türlü görüşe açığız Erhan Bey, teşekkürler.

      Sil
  2. Fatih Bey,kısa ama öz duygu dolu dizeler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Az olsun, öz olsun, geç olsun da güç olmasın. Ben de size çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Ahmak çok ağır oldu =))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz ağır oldu Emine Hanım ama bu kadar güzel duyguları ıskalayan birisine biraz da ağır olmasın mı?

      Sil
  4. Gönül uçtuysa yerinden konduramazsın kaçar gider elinden ... Kaleminize sağlık... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. süpriz sonlu :) sevenin sevdiğine ahmak demesine inanmıyorum ama şiiri sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevenin sevdiğine 'ahmak' demesi pek doğru bir davranış değildir ancak ahmak diyecek seviyeye gelen insanın psikolojisini de anlamak lazım.

      Sil
  6. Son cümlenden anlaşılan ümidini kesmişsin bu aşktan:) O sana bakmasa da seni görmese de vazgeçmemektir aşk. Ama yormuş seni tabi, onu anlıyoruz. Teşekkürler güzel şiirlerin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli okuyucularımın içindeki Hümanizm'i anlamakta güçlük çekiyorum; karşımızda seven bir kalbi anlamayacak kadar odun bir insan var hala bu insanı düşünmek reva mıdır? Çilekeş, ümitsiz aşık'ı kimse düşünmeyecek mi?

      Sil
  7. Kısa ve duygu yüklü dizeleriniz var. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler fikirlerinizle değer kattınız.

      Sil
  8. yine sevimli bir şiir olmuş. halk şiiri tarzı herhalde buu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şiirimi beğendiğiniz için. Yok Halk şiiri, Divan şiiri, yok Tanzimat şiiri hiç biri ile kendimi sınırlamıyorum. Üst başlıkta da belirttiğim gibi. içimden gelenleri yazıyorum yani içimden geldiği gibi

      Sil
  9. Ne güzel farklı alanlarda çalışmalarınız oluyor Fatih Bey. Şiir yazmak güzeldir. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, okuma zahmetinde bulunduğunuz için sizlerin de gözlerine sağlık.

      Sil
  10. Merhabalar,
    uzun zamandır blog yazısı yazmadığım için ziyaretimi şimdi gerçekleştirmek zorunda kaldım üzgünüm. Ellerinize sağlık gayet başarılı bir çalışma
    Çalışmalarınızın devamı dileğiyle;
    Özgürlük Savaşçısı Nur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ziyaretinizle sitemi onurlandırdınız.

      Sil
  11. Blog sayfanızı takibe aldım aynı şekilde sizlerinde blog sayfama uğramanız dileğiyle...

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.