GÖNLÜM KALDI SILADA - EĞİTİM PINARI

GÖNLÜM KALDI SILADA



Gonlum Kaldi Silada,Gonlum Kaldi Silada siiri, fatihpinarca
Gönlüm Kaldı Sılada


GÖNLÜM KALDI SILADA
Gönlüm kaldı sılada; muradımı alamadım.
Divane sarhoş gibi yönümü bulamadım.
Ben meylettikçe meylettim bu tarafa;
Felek savurdukça savurdu öte tarafa.

Rüzgarda savrulan yapraklar gibi;
Sürüklendim diyar diyar.
Dost bulamadım kendime aradığım gibi;
Eş-dost, akraba oldu bana ağyar.


Ağyar: Yabancı


Görseller: Google görseller
GÖNLÜM KALDI SILADA GÖNLÜM KALDI SILADA Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 06, 2019 Rating: 5

12 yorum:

  1. Duygu yüklü dizeler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibel Hanım, bu güzel yorum için.

      Sil
  2. Güzel dizeler. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorum ve değerlendirmeler için.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorum ve değerlendirmeler için.

      Sil
  4. Yüreğinize sağlık Fatih Bey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sizin de ellerinize sağlık Gülhan Hanım.

      Sil
  5. ah beee bazen sılada gurbeti yaşar insan.
    Sonra sorar kendine
    "Gurbet ne yana sıla ne yana düşer usta
    Hasret hep bana bana mı düşer usta"
    Refik Durbş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin kendine özgü bir hayat hikayesi vardır ve değerlidir.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.