GİTME DOSTUM - EĞİTİM PINARI

GİTME DOSTUM

gitme dostum siiri, fatih pinar, fatihpinarca
GİTME DOSTUM



GİTME DOSTUM

Kelimeler kifayetsiz kaldı, sözler anlamsız.
Ben mi gafilim; yoksa sen mi duyarsız?
Korkunç bir umursamazlık sarmış etrafı;
Gözlerin kapalı; yaşıyorsun kimseden habersiz.

Oysa sen de insansın; ben de insandım.
Zor günlerinde herkesten önce koşandım.
Bazen dostun, bazen de dert ortağın iken.
Arkanı dönüp, böyle apansız gitme dostum.


Görseller: unsplash.com
GİTME DOSTUM GİTME DOSTUM Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 18, 2019 Rating: 5

21 yorum:

  1. Dostum sen şems'sin ben Mevlana,
    Şems giderse Mevlana hayata küser yine...Gitme...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. Zor günde iyi günde de dost olmalı...
    Duygulu anlamlı dizeler için yüreğine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dost dediğin zaten zor günde belli olur, teşekkürler.

      Sil
  3. Güzeldi yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. apansız giden dost değildir ki bırakın gitsin

    YanıtlaSil
  5. Önce sevgiliye yazdığını sandım ama dostum deyince olay netleşti. Vefa önemli bir kriter, vefasız dost olmaz.

    YanıtlaSil
  6. Ansızın gidişler üzüyor insanı. Ama oldu mu da oluyor işte. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çok özetleyici ve güzel yorumlar bırakıyorsunuz.

      Sil
  7. Aniden kafasına esince giden kişi, dilediği yerde mutlu, bizden uzak olsun bence Fatih Bey. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler aynen katılıyorum aslında. Ancak giden gittiği yerde bir kapanmaz yara bırakıp gidiyor her zaman.

      Sil
  8. Teşekkürler sitemi beğenmenize çok sevindim. Eksik olmayın. Ancak keşke hangi açılardan beğendiğinizi de yazıya ekleseydiniz bana da bir geri dönüt olur du. Yine de çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Bu zamanda gönülden bir dost bulabilenler ne kadar şanslı :) Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum. Gerçek dost bulmak biraz zor gibi. Teşekkürler.

      Sil
  10. Giden kafasına koymuşsa gitmeyi ne kadar dil döksekte nafile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da söylediğiniz gibi. Dil dökmek fayda vermez yine de uyarmadan ve serzenişte bulunmadan olmuyor.

      Sil
  11. cok sevdiğim bir usta ozanlardan olan Aşık Veysel Şatıroğlu ne güzel söylemişti.. Dost dost diye nice nicesine sarıldım
    Dost dost diye nice nicesine sarıldım
    Benim sadık yârim kara topraktır
    Beyhude dolandım (ey yar) boşa yoruldum
    Benim sadık yârim kara topraktır kara topraktır ...kaleminize sağlık sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Aşık Veysel'i yad etmeniz çok güzel oldu. Toprağı bol olsun.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.