GÖZÜM GÖRÜYOR - EĞİTİM PINARI

GÖZÜM GÖRÜYOR

gozum goruyor, gozum goruyyor siiri, fatih pınar, fatihpinarca
Gözüm Görüyor

GÖZÜM GÖRÜYOR
Anlatma kendini, gözüm görüyor.
Gönlüm doğruyu-yanlışı biliyor.
Sen kendini paralıyorsun amma;
Ben bakıyorum; testiden ne sızıyor.

Yolun yol değil; dikeni bırak gülü bul.
Halin hal değil; arıyı bırak balı bul.
Gönül sermayen tükenip gidiyor;
Geç olmadan, kendini bırak; kendini bul.

Görseller: Google görseller
GÖZÜM GÖRÜYOR GÖZÜM GÖRÜYOR Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 21, 2019 Rating: 5

18 yorum:

  1. "Dikeni bırak gülü bul, arıyı bırak balı bul." Çok harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel değerlendirmeler için çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Dikenle uğraşmaktansa gülü bulmaya çalışmak en güzeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı fikirdeyim Elmas Hanım, teşekkürler.

      Sil
  3. Bir şiirsever olarak zevkle okudum. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de gözlerinize sağlık okuma zahmetinde bulunduğunuz için.

      Sil
  4. Gönül sermayen tükenip gidiyor;
    Geç olmadan, kendini bırak; kendini bul....
    Çok güzel

    YanıtlaSil
  5. İnsanın kendini bulması çok güzel. Başkaları gibi olmak yerine kendi olmalı insan.

    YanıtlaSil
  6. Hocam kendimizi bulmak için kendimizi bırakmamız mı gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimizi önemsemekten vazgeçmek kendimize olan yolculuğumuzda önemli bir aşamadır.

      Sil
  7. ^_^ bu bir otomatik yorum olduğu için üzgünüm zamanım çok azdı tüm blogger arkadaşlarıma destek olmak için geldim KONULOJİ sizi seviyor tüm blog sahibi arkadaşlara başarılar diliyorum <3

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çok mutlu oldum. Ziyaret için teşekkürler.

      Sil
  9. Bu şiiriniz çok güzel :)

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.