BEN DE İNSANIM - EĞİTİM PINARI

BEN DE İNSANIM


Ben de İnsanim,Ben de İnsanim, fatihpinarca
Ben de İnsanım




BEN DE İNSANIM
Kınama beni ben de bir insanım,
Nice söz verdim kendime; çoktur nisyanım.
İnsan her dem aynı olmuyor;
Bazen gönlüm gülistan, bazen yastayım.

Canımı yakma; senden sıdkım sıyrılır.
Sana olan sevgim nefrete evrilir.
En ihtiyacın olduğunda ararsın beni,
Gözüm-gönlüm senden çevrilir.

Nisyan: unutma

Görseller: https://unsplash.com/
BEN DE İNSANIM BEN DE İNSANIM Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 07, 2019 Rating: 5

14 yorum:

  1. Kendi kaleminizden mi?
    Gerçekten güzel kaleminize yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim,teşekkürler evet kendi gönlümden damıtılmış cümlelerdir.

      Sil
  2. yine şirin bir şiir olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmenizden dolayı çok mutlu oldum.

      Sil
  4. Sanki kalemini serbest bıraksan 2 dörtlük daha devam edecekmiş hissi veriyor. Serbest bırak zihnindeki kelimeleri, kalem onları dizayn eder zaten. Tadı damağımızda kaldı, çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, şiirimi beğenmeniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  5. Iadeyi ziyarete geldim ne güzel siir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, değerlendirme için çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Elbette insan her dem aynı olmuyor. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de gözlerinize sağlık okuma zahmetinde bulunduğunuz için.

      Sil
  7. Merhabalar, iadei ziyarete geldim ;) eski şiirleri anımsadım okurken çok güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.