Başarı Temalı Vecizeler - EĞİTİM PINARI

Başarı Temalı Vecizeler




basari, basarisizlik, basari temali vecizeler
Başarı Temalı Vecizeler


Sevgili okurlarım, bu yazımda sizlere başarı temalı vecizelerden bir demet sunmaya çalıştım. Gerçekten de her birisi çok anlamlı olan bu vecizelerin sizlere faydalı olacağını düşünüyorum.

** Bilgili bir ahmak, cahil bir ahmaktan daha çok ahmaktır. Moliere

** Ben, bilmediğim için diğer insanlardan akıllıyım. Socrates

** Akıllı bir kimse, kazandığı paranın birazını, aldığı nasihatın ise birçoğunu saklar. Harry Karns

** Her zaman ara, bir gün altın ararken bakır bulursun, yarın bakır ararken altın bulursun. Descartes

** Para nasıl parayı çekerse, başarı da başarıyı çeker.  De Chamfort

** Başarı belki insana çok şey öğretmez, fakat başarısızlık çok şey öğretir. Çin atasözü

** Bütün büyük işler, küçük başlangıçlarla olur. Çiçero

** Herkesin sizi sevmesini istiyorsanız, gülümseyiniz. Dale Carnegie

** Büyük şeylerin hayali ile yaşa, hiç olmazsa daha küçük şeyleri yapmak imkanı bulursun. J.Bernard

** İnsan alemde hayal ettiği müddetçe yaşar. Yahya Kemal

** Hatalar, ekseriya en iyi öğretmendir. Froude

** En büyük hata, hata diye bir şey tanımamaktır. Thomas Caryle

** İnsan, hayatında yaptığı iyilikler kadar mutlu olur. Şehabeddin Ahmed

** Bir insan, söylediği şeylerden çok, söylemedikleriyle de insanlaşır. Albert Camus

** Olgun insan, güzel sözler söyleyen değil, söylediğini yapan ve yapabileceğini söyleyendir. Confucius

** Hiç bir insan rastlamadım ki, onda öğrenilecek bir şey bulunmasın. Alfred de Vigny

** İnsan şişirilmiş bir tulum gibidir, ağzı açılınca söner. Kaşgarlı Mahmut

** İlim, bölüşüldükçe artan hazinedir. Bhartrihari

** Havayı geldiği, rüzgarı estiği, kadını olduğu gibi kabul edin. Alfred de Musset

** Altın ateşle, kadın altınla, erkek de kadınla erir. Pythagore

** Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, kimse yardım etmez. Pastalozzi

** İyi bir kitap, iyi bir arkadaştır. Bernaredin de Saint

** Gençlerini kitapla beslemeyen milletlerin sonu acıdır. Ovidius

** Konuşma insanın aklını kullanma sanatıdır. Eflatun

Görseller: ogrencikariyeri.com
Başarı Temalı Vecizeler Başarı Temalı Vecizeler Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 21, 2019 Rating: 5

49 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ama ben en çok "Bir insan, söylediği şeylerden çok, söylemedikleriyle de insanlaşır" sözünü beğendim. Emeğine sağlık 👍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, söylediğiniz gibi bütün sözler çok anlamlı. Umarım size faydalı bir yazı olmuştur. Teşekkürler.

      Sil
  2. Bilgili bir ahmak, cahil bir ahmaktan daha çok ahmaktır...
    Bu aralar şu sözü haykırmak istiyorum. Hemde en tehlikeli cahil kısımdır. Cahil zaten cahildir kendini belli etmez. Lakin okumuş cahil en tehlikelisi.
    Bu arada şiirle yayınıma yaptığınız yoruma şiirle cevap verdim ve geldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiriniz çok harika olmuş, emeğinize sağlık. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Fatih Bey yazılarınızın öğretmen watsap gruplarında muhakkak paylaşılması gerektiğini düşünüyorum.Bu konuda bir çalışmanız var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir çalışmam yok Sibel Hanım, doğrusu bu konuda nasıl bir çalışma yapılması gerektiğini de bilmiyorum. Teknik bilgim fazla değil; bu konuda biraz daha ayrıntılı bilgi verebilirseniz sevinirim. Saygılarımla.

      Sil
    2. akıllı telefonlardaki whatsupp uygulaması var yaa, onu kullanacaksınız işte, whatsupp'ta öğretmen arkadaşlarınız vardır sohbet ettiğiniz, telefonlaştığınız, mesajlaştığınız, genelde gruplar kurar herkes, öğretmenler, öğrenciler, bir kursa gidenler filan, gezi arkadaşları gibi. siz de whatsupp kullanıyorsanız yazılarınızı paylaşın demek istiyo sibel, o da öyretmen işte yanii :)

      Sil
    3. Anladım deeptone niye kızıyorsun ki, tamam o şekilde zaten paylaşıyorum ancak ben başka türlü teknik bir çalışma mı var? bu konuda diye onu merak etmiştim. :) Siz de kendi gruplarınıza paylaşın gari yazılarımı.

      Sil
    4. ha haaaa kızmadım ayolcum. pikuuu :)

      Sil
  4. Başarı temalı vecizeler, insanlara ilham kaynağı olacak kadar etkili. Teşekkürler bunları bizlerle paylaştığınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, Gülhan Hanım, umarım faydalı bir paylaşım olmuştur.

      Sil
  5. Başarısızlığın çok şey öğrettiği de doğru :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de başarısızlıklarımızdan alacağımız çok fazla ders var, çok teşekkürler.

      Sil
  6. Hepsi birbirinden anlamlı , harika bir derleme olmuş teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım size faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  7. Hepsinden alınacak bir ders var,ne güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de her birisi yaşam felsefesi olacak tarzda anlamlı. Yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  8. Hiçbir şey bilmediğini bilmek insanı dehşete düşürebilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, insan tevazu ettiği müddetçe yükselir.

      Sil
  9. her biri yaşam felsefesi olacak cümleler ve gerçekten uygulayabilsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum uygulamaya çalışmalıyız bence de çok değerli fikirler.

      Sil
  10. Ben, bilmediğim için diğer insanlardan daha akıllıyım... Güzel....!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yorum ve ziyaretinizle bana katkı sağladığınız için.

      Sil
  11. Çok teşekkürler, her zaman farklı bakış açılarına kapı aralamak gerekir.

    YanıtlaSil
  12. İyi bir kitap iyi bir arkadaştır... :)
    Çok çok çok doğru...
    Ben de beklerim bloguma, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, sizi ziyarete geleceğim. Teşekkürler.

      Sil
  13. bayıldım hepsi de ne kadar doğru ne kadar güzel sözlermiş...teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yazıyı beğenmeniz beni çok mutlu etti. Teşekkürler.

      Sil
  14. Çok güzel sözler.Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Çok iyi başarı temalı vecizeler olmuş. Çok bilmişlere nasıl bir derstir bu söz: Ben, bilmediğim için diğer insanlardan akıllıyım. Socrates

    YanıtlaSil
  16. Hepsi birbirinden harika, ders veren sözler 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenizden dolayı çok mutlu oldum, teşekkürler.

      Sil
  17. yahya kemalin sözü en sevdiğim olduuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin deeeptooone. Allah ne muradın varsa versin.

      Sil
  18. Yaşam boyu öğrenciyiz aslında.. Socrates'in
    "Ben, bilmediğim için diğer insanlardan akıllıyım."
    sözü de bunu kanıtlar gibi.

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel bir derleme ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  20. Çok güzel sözler elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, okuma zahmetinde bulunduğunuz için sizin de gözlerinize sağlık.

      Sil
  21. Başarılı olmak herkesin isteği ipuçları almak iyi olacaktır teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, kimse yardım etmez. Pastalozzi

    YanıtlaSil
  23. "Başarı belki insana çok şey öğretmez, fakat başarısızlık çok şey öğretir" diyen Çin atasözü de benim favorim :) Teşekkürler bu değerli paylaşım için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarı temalı vecizeler başlıklı yazıma yorum yaparak bana katkı sağladığınız için çok teşekkürler. Alegre.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.