Ben Yokum! - EĞİTİM PINARI

Ben Yokum!



Ben Yokum, ben yokum siiri, fatih pınar, fatihpinarca
Ben Yokum!



Ben, bugün var gibiyim; yarın da yokum,
Benim yokluğumda O’nun muradı var.
Varlığım olsa bile şu alemde ne yazar?
Yok olup gitti birer birer nice varlıklılar.

Sonsuza dek var olacakmış gibi çabalıyorum,
Bu hayattan başkasına tahammülüm yok.
Bedenim sinyaller veriyor ama anlamıyorum.
Söz geçiremediğim hırslarım, arzularım çok.


Görseller: Google görseller
Ben Yokum! Ben Yokum! Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 01, 2019 Rating: 5

34 yorum:

  1. Bir yandan yarına hazır olmaya çalışıyoruz, bir yandan da hırslarımıza, arzularımıza gem vuramıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanoğluyuz işte, tanakuzlar içinde yaşamaktayız.

      Sil
  2. güzel olmuş kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Yine içinizden geldiği gibi dökmüşsünüz kaleminize hocam yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Erhan Bey, sizin de gözlerinize sağlık.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, güzel bakan güzel görür.

      Sil
  5. İçinden geldiği gibi....Helal olsun

    YanıtlaSil
  6. Yazılarını okudum. Bende blogumu yeni açtım ve blogunu izlemeye aldım. Desteğini bekliyorum. İyi günlerin olsunn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ziyaret için, tabii ki ben de iade-i ziyarette bulunacağım.

      Sil
  7. olduğu gibi,samimi ve güzel olmuş bu dizler.kaleminize kuvvet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yorumunuz beni çok duygulandırdı.

      Sil
  8. Ben bu dünya için çabalamaktan yoruldum artık kimse benden bir şey beklemesin istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorumluluk sizi yormuşa benziyor, kafanızı dinleme zamanı gelmiş bence. Teşekkürler.

      Sil
  9. Aslında herkes ne kadar da yorgun
    Yarın yokuz ama bu kadar çabalama çırpınma niye?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanoğluyuz işte; her şeyi biliriz ancak bilmezden geliriz.

      Sil
  10. Ne kadar içten satırlar. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bu güzel değerlendirmeler için.

      Sil
  11. Çok güzel olmuş.Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret yorum ve değerlendirmeler için çok teşekkürler.

      Sil
  12. aman aman huzurlu olmalıııı hayat ne güzel yaaa iyidir yaşamak, beklentisiz tabii, hayatın kendinin tadını almak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat gerçekten de çok güzel. Bu konuda sana katılıyorum. Yaşama sevincinden ötürü de seni tebrik ederim. Beklentisiz yaşamak derken ne kastettiğini anlayamadım. Kimden ümidi keseceğiz? keşke onu da yazsaydın.:)

      Sil
    2. ümit kesmek değil. sadece yaşamak. yani, hayatın gereklerini yapmak, sonuç beklemeden. hayattan da insanlardan da karşılık beklememek. süreci sevmek. buna beklemeden beklemek diyebiliriz yani. bişi yaparız hayata veya insanlara. ama karşılık yok. yapıp geçeriz. beklemezsek, beklemediklerimiz gerçekleşir. sadece olumlu olmak yeterli. bir şey beklemezsek her istediğimiz olur ama zaten bir şey istemiyoruzdur. bu düşünce tarzı uzakdoğudan, zen düşüncesi, ve güney amerika yerlilerinin düşüncesi. biz batılılar hep sonuç odaklıyız. bu ise hayattan bişiler almak anlamına geliyor. alıcı olunca elbette üzüntü var. hayatın kendisini sevmek yeterliiii :) beklenen şeyler olmaz. ve hep bekleriz. gelmez o godot :) hayat kime gideceğini bilir :)

      Sil
    3. Bak bu konuda size sonuna kadar katılıyorum. Bazen beklentisiz olunca istediğin şeylere sahip olabiliyorsun. Fakat beklentisiz olmak ve süreçten zevk almakta bir erdemdir ve gönül işidir. Bence bunu herkes yapamaz diye düşünmekteyim. Çok teşekkürler.

      Sil
  13. Içten duygular satırlara akmış .Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri beğenmenizden dolayı çok teşekkürler Mehtap Hanım.

      Sil
  14. Güzel satırlar. Bir varmış bir yokmuş... Kaleminize sağlık.
    https://hazalndunyasi.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, güzel yorumunuzla bana katkı sağladığınız için.

      Sil
  15. Herkes kendi zamanında öğreniyor veya gelişiyor. Şiir için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de size yorum ve ziyaret için çok teşekkür ederim.

      Sil
  16. ne bu hayatı yaşayamayacak kadar hırslı ne öbür hayatı zehredecek kadar tahammülkarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir bakış açısı. Orta yolu bulmuşsunuz.. Teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.