Kişisel Ataleti Yenmek - EĞİTİM PINARI

Kişisel Ataleti Yenmek



kisisel ataleti yenmek, tembellik, mumin sekman
Kişisel Ataleti Yenmek

Sevgili okurlarım, ara ara sizlere kitap tanıtımları yapmaya devam edeceğim. Çünkü kitap tanıtımları aynı zamanda benim de bilgilerimi tazelememe sebep olmaktadır. O kadar çok kitap okuyoruz ki, zaman içinde hangi fikir hangi kitapta anlatılmaktaydı diye düşündüğümüz de çok oluyor. 


Daha önce de bahsettiğim gibi tanıtımları özet şeklinde aktarmak yerine kendi anladığım şekilde aktarmaya gayret edeceğim. Bu anlamda bu yazımda bahsetmeye çalışacağım kitap; ünlü kişisel gelişim uzmanı Mümin Sekman’ın Kişisel Ataleti Yenmek isimli kitabıdır. Kitaptan önemli gördüğüm bazı fikirleri maddeler halinde sizlere sunmak istiyorum.

** Kitabın ana fikri yapılması gerekenleri bildiği halde harekete geçemeyen insanları harekete geçirecek yöntem ve teknikleri ortaya koymaktır.

** Kitaba göre bir anne babanın çocuklarına bırakabileceği en güzel miras dünyayı algılama şeklidir.

** Çocuklarımızın iç dünyalarını pozitif paradigma ile doldurmazsak; başkaları negatif paradigma ile doldururlar.

** İyimser ve mutlu bir ruh hali kazanabilmek için her durumda istenilen sonuca ulaşmanın bir yolunun olduğuna inanmalıyız.

** Atalet yani tembellik kendine saygısı olmayan insanlarda görülür. Erteleme de atalet belirtilerindendir.

** Bir duyguyu yaşarken onun içinden sıyrılıp yaşadıklarımıza dışarıdan bakabiliyorsak kendi duygularımızın farkında olabiliriz.

** İnsanları ayağa kaldırarak var güçleri ile bağırtmak ataleti kırmada faydalı yöntemlerdendir. Bu konuda başka bir yöntem ise bizi motive edici sözleri panomuza asarak her gün defalarca tekrarlamaktır.

** Ataletimizi kırmak ve kendi kendimizi motive etmek için; hayatımızda mutlaka bir ansiklopedi, sözlük ve özdeyiş kitabı okuyup bitirmeliyiz.

Değerli okurlarım, yazar Mümin Sekman’ın Kişisel Ataleti Yenmek isimli kitabında bu anlamda daha yüzlerce fikir mevcuttur. Zaten bana göre kitap bilimselliği fazlaca ağır basan bir kitaptır. Daha fazlasını öğrenmek isteyen okuyucularımıza kitabın tamamını okumalarını tavsiye ediyorum. Benim için bu kitaptan öğrendiğim en önemli olan kazanım; ataletin daha ziyade kendisine değer vermeyen insanlarda görülmesiydi.

 Görseller: Google görseller

Kişisel Ataleti Yenmek Kişisel Ataleti Yenmek Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 21, 2019 Rating: 5

14 yorum:

  1. Mümin sekman başarılı bir kişisel gelişimci bence fikirlerini dinlemekte, okumakta fayda var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mümin Sekman bu konuda parmakla gösterilecek kişisel gelişimcilerdendir. Bence kitaplarını okumak çok faydalı olacaktır. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Kitap önerisi için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım size faydalı bir yazı olmuştur Sibel Hanım.

      Sil
  3. O yüzden ertelememek lazım ki ataleti yenelim, çok güzel bir özetleme olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet erteleme hastalığından kurtulmak gerekir. Çok teşekkürler Madam Kokoş.

      Sil
  4. Kişisel ataleti yenmek kitabını duymuştum daha önce ama okumadım henüz. Anlattığınız kadarıyla yararlı bilgileri içeriyor. En kısa zamanda okuyacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size faydalı olmasını ümit ederim. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Motive eden faydali bir kitap. Tanitim icin tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir tanıtım olmuştur.

      Sil
  6. "Atalet yani tembellik kendine saygısı olmayan insanlarda görülür."
    Kendime ders olarak aldım bu cümleyi..Tembel insan değilim. Ama zaman zaman durgunluk, karamsarlık gibi şeyler oluveriyor.. Onları da yenmem gerek..
    Mümün Sekman'ın kitabını ilk fırsatta temin etmeliyim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, size faydalı olmasından dolayı çok mutlu oldum.

      Sil
  7. Yine güzel bir kitap tavsiyesi :) Ataletten arınmamıza yardımcı olacak tüyolarla dolu belli ki.. Teşekkürler tanıtım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.