Vah Ömrüm! - EĞİTİM PINARI

Vah Ömrüm!




Vah omrum siiri, siir, fatihpinarca, fatih pinar siiri
Vah Ömrüm!




Ah ömrüm, vah ömrüm!
Şu kısacık hayatta neler gördüm.
İnsan diye baş üstü yaptıklarım fos çıktı;
Adam diye gözüne baktıklarım boş çıktı.

Anlamadım, anlayamadım defalarca;
Boşu boşuna kürek çekmişim yıllarca.
Başköşeye oturttuklarım, korkulukmuş meğer.
Yaşadıklarım, koskoca bir illizyonmuş meğer.

Görseller: https://unsplash.com/

Vah Ömrüm! Vah Ömrüm! Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 12, 2019 Rating: 5

15 yorum:

  1. Ah ömrüm, vah ömrüm! İnsani en çok vah tüh ettirenin insanlar olması da ayrıca ironik bir durum değil mi? Boşa çektiğimizi sandığımız tüm kürekler bir ders oluyor... Güzel ve anlamlı bir şiir olmuş Fatih Bey emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, galiba böyle olaylardan ders almak bizim için en faydalı olan kısmı oluyor. Teşekkürler.

      Sil
  2. Ben artık ön planda kendi değerlerimi tutuyorum. Sonra tanıdığım insanlara açıyorum kapılarımı. Böylesi daha emin daha güvenilir oluyor. Yanılma payı da var tabi. Önceden maalesef gereğinden fazla değer veriyormuşum, yersiz açıyormuşum kapılarımı.. Hayat zaman içerisinde böyle dersler veriyor insana. Bunları yaşayarak belli bir olgunluğa erişiyoruz aslında... Ama ömür kıymetli.. Boşa ve boş insanlarla geçmemeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimize faydalı bir yaşam stratejisi oluşturmak galiba en faydalı yöntem olacaktır.

      Sil
  3. kaleminize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. ah hepimiz zaman zaman bu duyguları yaşıyoruz ömrümüz boyunca sanırım...sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Karamsar olmak da hayatın bir parçası bence, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. En azından farkına varmışsın. Bir de hala farkına varamadıklarımız var, insan sandıklarımız, dost sandıklarımız, hangi limanda ineceklerini bilmediğimiz insanlar...Ama yine de bize düşen güzel bakmak, güzel görmek, güzel düşünmek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakmak, güzel görmek ve güzel düşünmek konusundaki tavsiyelerinize tamamıyla katılıyorum, çok teşekkürler.

      Sil
  7. Kısa ömür neler öğretiyor insana 'vah ömrüm' şiiriniz çok güzeldi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, şiirimi beğenmeniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  8. Kısa ve net, insanlara hakettiği kadar değer vereceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, noktasına virgülüne kadar size katılmaktayım.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.