Gaza Getiren NLP Varsayımları - EĞİTİM PINARI

Gaza Getiren NLP Varsayımları


nlp, nlp varsayimlari, nlp ilkeleri
Gaza Getiren NLP Varsayımları


 
Sevgili okurlarım, bu yazımda sizlere gaza getiren nlp varsayımlarından bahsetmek istiyorum. Nlp varsayımları mı dersiniz?, yoksa züğürt tesellisi mi dersiniz? Niteleme tamamen size kalmış. Bu varsayımları yaşantısına katan insanlarda başarısızlık ve ümitsizlik diye bir şey gözlemleyemezsiniz. Bu insanlar düştükleri yerden kalkmasını bilirler, yenilgiyi kabullenmezler. Siz de böyle bir insan olmak istiyorsanız aşağıdaki tavsiyelere göz atmanızda fayda vardır.

Gaza Getiren NLP Varsayımları

** Tüm insanlar amaçlarına ulaşmak için gereken kaynaklara sahiptirler.

** Her zaman bir seçenek daha vardır. Başarısız olduğumuz her durumda başka bir seçeneğin olduğunu aklımızdan çıkarmamalıyız.

** Bir insan bir işi başarabiliyorsa; o işi tüm insanlar başarabilir.

** Başarısızlık diye bir şey yoktur; sadece sonuçlar vardır. Başarısız olduğumuz her durumda bu deneyimleri sonuç olarak görmek gerekir.

** İletişiminizin kalitesi almış olduğunuz tepkilerdir.

** Her davranışın altında pozitif bir amaç vardır.

** Güç; amaçlanan hedefe ulaşabilmektir.

** Harita sahanın kendisi değildir. İnsanlarla sağlıklı iletişim kurabilmek için onların paradigmalarını anlamalıyız.

** İnsanlar algılayabildikleri arasından en iyisini seçerler. Seçeneklerimizi artırabilmek için bilgi ve kültür seviyemizi artırmalıyız.

Sevgili okurlarım, bu yazımda sizlere gaza getiren nlp varsayımlarından bahsetmeye çalıştım. Hayata bakış açınızı tümden gözden geçirmek ve size faydalı olan bakış açılarını yaşantınıza katmak için bu ilkeleri iyice özümsemeniz gerekmektedir.

Görseller: nlphaber.com

Gaza Getiren NLP Varsayımları Gaza Getiren NLP Varsayımları Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 12, 2019 Rating: 5

26 yorum:

  1. Teselliyi bilimde aramalıyız emeğinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yorum ve ziyaretiniz için.

      Sil
  2. Hayatta en inanmadığım şeyler bunlar ya bana komik geliyor:)))
    Bir insan bir işi başarabiliyorsa; o işi tüm insanlar başarabilir.
    Mesela bu bir insanın bir işi başarması yeteneği aldığı eğitim çevre şartları gibi pek çok şeye bağlıdır. Bu nedenle herkesin başarması gibi bir şey mümkün değildir mümkün olsa 8 milyar dostoyevski 8 milyar picasso 8 milyar rodin olmazmiydi ... hadi bu üç örnek diyorsan neden 70 milyon zeki müren yok mesela neden lys de 1 tane türkiye birincisi çıkıyor neden bir yönetici ama yüzlerce personel var :)))))
    Güç hedefe ulaşmaktır denmiş mesela hedefe ulaşamayıp bu yolda öğrenilenler insana güç katmıyor m7i
    Açıkçası Fatih arkadaşım bir takım Amerikan cümleleri bunlar kanımca:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Amerikan cümleleri ancak Amerikalılar yıllardan beri icat ettikleri fikirlerle dünyaya nizam veriyorlar. Tüm fikirleri ön yargısız olarak değerlendirmek gerekir bana göre çok teşekkürler.

      Sil
  3. İletişiminizin kalitesi almış olduğunuz tepkilerdir.
    Beni etkileyen bu oldu ve diğerlerini eleştirel yorum yazmaya kalksam baya uzun bir yorum olurdu. Paylaşım için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke uzun da olsa bir yorum bıraksaydınız. Bana geri bildirim olurdu. Yine de çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Gaza getiren nlp varsayımları gayet başarılı tavsiyelerde bulunuyor. Evet insan istedikten sonra her şeyi başarabilir. Bahaneler öne sürmekten kaçınmamız ve şartları zorlamamız gerekir bazen. Teşekkürler bu öneriler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de yorum ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Polyanna olma temel taşları bunlar sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir ama burada sistemli bir çaba var gibi sanki. Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Şu dakikadan itibaren başarısızlık diye bir şey yok benim için gidilmemiş yollar var :) fena gaza geldim :) teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Erhan Bey, bence siz bu moda çok daha önceden girmiş gibisiniz teşekkürler.

      Sil
  7. kitapbını okumştum sanki çok eskiden adıda şuydu. Negatif Limanlardan Pozitif limanlara doğru

    YanıtlaSil
  8. Biraz umut, biraz cesaret, emek, gayret, ve belki biraz da şans.. Gaza getiren NLP varsayımları şu an zihnimi ele geçiriyor gibi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zihninizi ele geçirmesi çok iyi bir şey olur bence de çok teşekkürler.

      Sil
  9. Ben de böyle çok gaza gelemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sizde motivasyon sorunu var. Sorununuzla ilgili pek çok yazıyı blogumda bulabilirsiniz.:) Teşekkürler.

      Sil
  10. ilginç gaza getiren nlp varsayımları.🙂 bilmiyodum,emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarın faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  11. Gaza getiren nlp varsayımları ile ilgili güzel bir yazı olmuş.
    Bence de Güç amaçlanan hedefe ulaşmaktır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  12. Çok güzel bir yazı olmuş başarılarınızın devamını dileriz. Ayrıca blogumuza da yorum bırakmışsınız teşekkür ederiz. Sizi takip listemize alıyoruz.
    Bilmende Fayda Var Ailesi
    www.bilmendefaydavar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Çok pis gaza geldim gidip bir blog yazayım. :)

    Şaka bir yana olumlamalar her zaman iyidir. Umutsuzluğa kapılmamak lâzımdır.

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.