Hayatımdaki En Önemli Şey - EĞİTİM PINARI

Hayatımdaki En Önemli Şey



Hayatimdaki En Önemli Şey şiiri, şiir, fatihpinarca
Hayatımdaki En Önemli Şey


Hayatımdaki en önemli şeyi merek edermişsin...
Hayatımdaki en önemli şey nedir bilir misin?
Bir lüzumsuz adamları hayatımdan çıkarıp atmak;
Bir de her an geçmişime ağlamayı bırakmak.

Hayatındaki başkaca önemli şeyler nedir dersen;
Hayatımdaki önemli şeylerden birisi nedir bilir misin?
Altına altın, gümüşe gümüş kadar değer vermek;
İnsana, insan kadar değer verip, insancıklara yol vermek.


Görseller: uplifers.com
Hayatımdaki En Önemli Şey Hayatımdaki En Önemli Şey Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 24, 2019 Rating: 5

22 yorum:

  1. İnsanın hayatında en önemli şeyleri ya eşi ya cocukları yada eşi ve cocukları oluyor. Benim de sevdiğim insan ve annem abim diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size sevdiklerinizle beraber uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Bu dizeler de en önemli şey geçmişe ağlamayı bırakmak... Çoğu zaman etkisinden çıkamayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet takıntılarımızdan kurtulmak biraz zor gibi, çok teşekkürler yorum ve ziyaretiniz için.

      Sil
  3. Bir an düşündüm benim hayatımdaki en önemli şey ne acaba diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizeler sizi düşündürmeye sevk etti ise ne mutlu bana, çok teşekkürler.

      Sil
  4. Çok önemli bir mesaj vermişsiniz Fatih bey. Lüzumsuz adamları gerçekten de yaşamdan çıkarmak gerekiyor. Kaleminize sağlık. Güzel bir şiir olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, şiiri beğenmenizden dolayı çok mutlu oldum. Teşekkürler.

      Sil
  5. Lüzumsuz insanları hayattan çıkartmak gerek bence de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, lüzumsuz insanları yaşantımızdan çıkarmak insanı psikolojik olarak da rahatlatır.

      Sil
  6. Bu değerli şiiri facebokk sayfamda paylaştım teşekkürler tam bir zamane şiiri olmuş tebrik ederim.
    https://www.facebook.com/kaliteliyasaminyeri/

    YanıtlaSil
  7. 40 yıllık bir ömürde hayatımıza giren herkesi her şeyi elimizde tutmaya çalışsak halimiz nice olurdu?

    YanıtlaSil
  8. O kadar doğru, o kadar iyi ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ziyaret ve yorumunuzdan dolayı.

      Sil
  9. Bende hayatımdaki lüzumsuzları çıkarsam ne de güzel olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lüzumsuzlardan kurtulmak başlı başına bir terapidir bence. Çok teşekkürler yorum için.

      Sil
  10. Yol vermeli çok iyiydi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkese değil ama, yol verilmesi gerekenlere yol vermek.:) çok teşekkürler.

      Sil
  11. İnsancıklara yok vermek.. Çok doğru söylüyorsunuz şu an hayatımda o kadar çok insancık varki.. Hepsine yol verebilsem keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yorum ve ziyaretiniz için.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.