Blog Yazarlarını Tanıma (MİM) - EĞİTİM PINARI

Blog Yazarlarını Tanıma (MİM)




blog yazarlari, blog yazarlarini tanima mim
Blog Yazarlarını Tanıma (MİM)


Sevgili Okurlarım, bu yazımda
blog yazarlarını tanıma MİM yazısı ile karşınızdayım. Blog yazmaya ve blog yazan arkadaşlarla etkileşime geçmeye başladıktan sonra MİM yazıları dikkatimi çekmeye başladı. Önceleri bu MİM yazıları nedir? Ne değildir anlamaya gayret ettim. Bir zaman sonra da bir arkadaş da beni mimlese de ben de bir iki kelam bir şeyler yazsam diye bakınmaya başladım ancak ne mümkün? Arkadaşlar birbirlerini mimlemekte beni ise bir Allah’ın kulu mimlememekte idi. Taa ki, Erhan Çakırlar Bey’e kadar. Sağ olsun kendisi beni mimlemiş de ben de bu sayede bu yazıyı yazmaya muvaffak oldum. Kendisine çok teşekkür ederim.

Nerelisiniz ?
·         Aksaraylıyım(68)
Burcunuz ?
·         krep burcuyum.(Beni kızdıranı sokarım.:)
Bloglarda en çok ilginizi çeken şeyler ?
·         Bloglarda genellikle teknik yönleri, teması ve sade anlatımı dikkatimi çeker.
En sevdiğiniz mevsim ?
·         En güzel mevsim Yaz Mevsimidir. Sıcak havaları çok severim. İnsan ısındı mı? Kemiği ısınacak diye düşünürüm.
Yabancı diliniz ?
·         İngilizce’yi okullarda öğrettikleri kadar öğrendim.
Boş zamanlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
·         Boş zamanlarımda bol bol okurum, yürüyüş yaparım ve televizyon seyrederek miskinlik yaparım.
En son okuduğunuz kitap ?
·         En son okuduğum kitabı unuttum.:)
Hayatınızda pişman olduğunuz bir şey?
·         Yanlışlarıma pişman olmaktan pişmanım.
Tuttuğunuz takım ?
·         Galatasaraylıyım.
Çantanızdan eksik etmediğiniz şeylerden bazıları ?
·         Çantamda not defteri, banka cüzdanlarım, kalem ve kitap taşımayı severim.
En sevdiğiniz içecek ?
·         En sevdiğim içecek çaydır.
Ve son olarak blogunuzdan hiç para kazandınız mı ?
·         Bloguma reklam almayı başarabildim ancak iki aydır yaklaşık reklam gelirim; 40 tl civarında.

Sevgili arkadaşlar, benim blog yazarlarını tanıma MİM yazım bu kadardı. Beni MİM’leyen arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum. Ben de buradan Camgüzeli, Tariflimutfak, Kağıtsalıncak arkadaşlarımı MİM’lemek istiyorum.

Görseller: Google görseller
Blog Yazarlarını Tanıma (MİM) Blog Yazarlarını Tanıma (MİM) Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 13, 2019 Rating: 5

26 yorum:

  1. Yazılarınızdan tanıyorduk. Simdi daha yakın tanıdık memnun olduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de sizleri tanımaktan çok bahtiyar oldum.

      Sil
  2. Evet tanmış olduk teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size çok teşekkür ederim, yorum ve ziyaretnizle bana destek olduğunuz için.

      Sil
  3. Size yemin ederim ki bizim bu mim henüz taslak halinde duruyor ve sizi mimlemiştim. Ama kısmet değilmiş demek ki. :) Fatih Bey, sizi tabii mimleriz. Ama blogger arkadaşların çoğunluğu konseptlerini bozduğu için katılmak istemiyor mimlere. Siz de burada eğitimle ilgili ciddi konular paylaşıyorsunuz, açıkçası çekindim sizi mimlemeye. İstemezsiniz diye düşündüm. Bundan sonra aklımda olsun ilk sizi mimleyeceğim etkinliklerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülhan Hanım, her zaman olduğu gibi yine çok naziksiniz. Yemin etmenize hiç gerek yok. Size her zaman yemin etmiş gibi inanmaktayım.

      Sil
  4. Sizi bu mim sayesinde biraz olsun tanıma fırsatımız oldu.
    Güzel cevaplar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yazıyı beğenmeniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  5. Bana gelen ilk mim sizindir söz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah ne muradınız varsa versin. Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Bol bol okurum, son kitabın adını unuttum:)) bu çok iyiydi. Bir de krep burcunun özelliği ne acaba, çok iyi krep mi yapar:) Öyle eğlenceliydi bir mim olmuş ki ben de sana böyle yorum yapmak istedim, tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yorumun beni çok güldürdü.

      Sil
  7. bölece sizi de tanımış olduk,🙂reklam gelirinizin daha da artması dileğiyle..elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Ertuğrul Bey, tüm güzellikler hep beraber olsun.:)

      Sil
  8. Bu mim sayesinde sizi daha yakından tanımış olduk Fatih bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de bu yazılar çok faydalı oluyor, çok teşekkürler.

      Sil
  9. "Yanlışlarıma pişman olmaktan pişmanım."
    ben bu söz üzerine bugün düşünür dururum.
    Yanlışımız, doğrumuz, iyimiz, kötümüz bizi biz yapan. Ders çıkarıp yürümeye devam etmek gerek.
    Eee hani düşünecektim ben .. Hemencecik yazıverdim. Ama yok biraz daha düşüneceğim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için çok teşekkürler, hayatta yanlış da yapsak kendimizi olduğu gibi kabullenelim mesajı vermek istemiştim. Sizin düşünen bir beyin olduğunuzu biliyorum.:)

      Sil
  10. Bazen ön düşünceli olabiliyoruz galiba :) davetimi kırmayıp mim hazırladığınız için teşekkür ederim hocam. Biraz olsun tanımış olduk sizi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetinizi kırmak ne kelime Erhan Bey, davete icabet adabdandır. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. Çok teşekkür ederim, en kısa zamanda yapacağım ben de :))

    YanıtlaSil
  12. Çok samimi olmuş yanıtlar, tanımak güzeldi, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yazıyı beğenmenize çok sevindim. Çok teşekkürler.

      Sil
  13. Ben de genelde en son okuduğum kitabı unutanlardanım, araya mesafe koyunca oluyor sık sık ne yazık ki. Sizi tanımak güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yorumunuzla bana katkı sağladığınız için.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.