Zihnimde Hala Yazılmamış Cümleler Var - EĞİTİM PINARI

Zihnimde Hala Yazılmamış Cümleler Var




blogger etkinligi, zihnimde hala yazilmamiş cumleler var
Zihnimde Hala Yazılmamış Cümleler Var 


Sevgili okurlarım, blogger arkadaşlarımız arasında başlatılan zihnimde hala yazılmamış cümleler var başlıklı etkinliğe ben de birkaç cümle ile katılmak istedim. Çünkü böyle güzel bir etkinliğe katılmasam bir şeylerin eksik kalacağını düşünebilirdim.

Bu etkinliği başlatan arkadaşlarımızdan Erhan Çakırlar ve İbrahim Erdoğan Bey’lere çok teşekkür ediyorum. İşlerimin yoğunluğu sebebi ile bu etkinlikte emeği geçen arkadaşlarımı tam olarak tespit edememiş olabilirim. Bundan dolayı bu etkinlikte emeği geçen diğer arkadaşlarıma da şimdiden teşekkür ediyorum. Zihnimde hala yazılmamış cümleler var başlıklı etkinlik blogger arkadaşlarımızın zihin jimnastiği yapmasına sebep olan güzel bir etkinliktir.

Zihnimde hala yazılmamış cümleler var başlıklı etkinlikle ilgili olarak yazılara göz attığımda genelde arkadaşlarımızın kendi ilgi alanları ile ilgili yazılar yazmaya gayret ettiklerini görmekteyim. Ben de adet olduğu üzere kendi ilgi alanımla alakalı olarak bir şeyler karalamak amacındayım.

Benim ilgi alanım eğitim öğretim olduğu için ben, eğitim öğretim ve çocuk gelişimi ile ilgili olarak bir şeyler söylemek istiyorum. Bu konuda zihnimde hala yazılmamış cümleler var ve bunlardan bazılarını sıralamak istiyorum.

Sevgili ebeveynler;
** Çocuklarınız bir daha çocuk olmayacak; onlarla yeterince zaman geçirin.

** Belki yarın onları sevme fırsatınız olmayacak; onlara doya doya  sarılın ve onları sevin.

** Kırdığınız kalpleri onarma imkanınız olmayacak; onları kırmadan, üzmeden büyütün.

** Geri dönüp baktığınızda gönül kırıklıklarınız ve vicdan azaplarınız hafiflemeyecek; onların kalplerinde derin yaralar açmadan onları sevgi ile büyütün.

** Yıllar sonra bile çocuklarınızın sevgi ile size sarıldıklarını hayal edin ve her şeyin en güzelini düşünün.

** Çocuklarınıza verebileceğiniz en güzel hediyenin mutlu bir aile ortamı olduğunu unutmadan birbirinizi kucaklayın ve doyasıya mutlu olun ve bol bol gülün.

Sevgili okurlarım, çocuk eğitimi konusunda . Zihnimde hala yazılmamış cümleler var ancak hepsini yazarsam bana malzeme kalmayacak. Bazılarını da daha sonra blogumda yazmaya devam edeceğim.:)

 Görseller: gelisenbeyin.net

Zihnimde Hala Yazılmamış Cümleler Var Zihnimde Hala Yazılmamış Cümleler Var Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 04, 2019 Rating: 5

40 yorum:

  1. Ağzınıza sağlık çok güzel olmuş benimde sevdiğim bir konu çocuklarınızı sevin sevin ki sevilin saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, katkılarınızdan dolayı.

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş etkiliğe katılıp böyle güzel bir paylaşım için ayrıca teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ersin Bey, ben de böyle güzel bir etkinliği organize ettiğiniz için size çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  3. Fatih bey tam size yakışır bir yazı olmuş. Her zaman olduğu gibi zihnmde hala yazılmamış cümleler var konusunu da çok güzel yorumlamışsınız
    Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel insanlardan güzel yorumlar aldıkça, güzel duygulara gark oluyorum.:)

      Sil
  4. Zihni böyle arada bir boşaltmak iyi gelecek. Hem yazan rahatlıyor, hem okuyan gün yüzü görmemiş bilgilere sahip oluyor.Kazan-kazan yani...Teşekkür ederim bu güzel yazı için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bu güzel değerlendirmeler için.

      Sil
  5. Zihnimde hala yazılmamış cümleler var etkinliği ne kadar farklı konuları ele aldı. Gerçekten çok keyifli bir etkinlik oldu. Siz de konuyu kendi açınızdan başarıyla ele almışsınız Fatih Bey. Keyifle okudum. Zihnimizde yazılmamış cümleler kalmaması dileği ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım hepimiz için faydalı bir etkinlik olur.

      Sil
  6. Sıralamadaki ilk cümle kalbimde daha büyük bir etki bıraktı. Çocukluğumun güzel geçmesinden sanırım. Güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  7. Hocam mükemmel olmuş eline saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin tarifleriniz de çok güzel oluyor.

      Sil
  8. Yazınız ne kadar güzel. Düne dönemiyoruz ve yarın ne olacak bilemiyoruz. Evet çocuklarımızı bol bol sevip öpelim. Oğlumu o kadar çok öpüyorum ki, biliyorum biraz büyüyünce çok öpemeyeceğim. O yüzden çok da sarılıp onunla oluyorum. Çok iyi bir sosyologdan dinledim. Büyümeye başlayan cocularımızla uyumak bilinenin aksine o kadar da sakıncalı değilmiş. Çocuk anneden güven alırmış ve arada uyuyabilirmiş. Ben arada oğlumu yanımda uyutup sonra yatağına yatırıyorum. Çalışan bir anneye çocuk hasret kalıyor ve annesini yanında istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizden daha iyi uzman olamaz. Çocuğunuzla iletişiminizin kıvamını kendiniz ayarlayabilirsiniz. Uzman görüşleri her çocuk için geçerli olmayabilir.

      Sil
  9. ben bu etkinliği kaçırmışım ya , inceleyeyim iyi oldu sizde gördüğüm..
    cümleler için çok yorum yapamıyorum, çocuk sahibi olmadan bir şey demek biraz ahkam kesmek gibi olur herhalde anne babalar sizi iyi anlayacaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu etkinliğe bence siz de dahil olun derim, yorum ve değerlendirmeler için çok teşekkürler.

      Sil
  10. "Çocuklarınız bir daha çocuk olmayacak; onlarla yeterince zaman geçirin"
    Ve ben o kadar özlüyorum ki küçüklük hallerini.. Zaman su gibi geçiyor..

    YanıtlaSil
  11. Etkinliğe katılarak çok memnun ettiniz bizi. Ebeveynler bir dakika durup düşünmesi için çok güzel bir. Zihnimde hala yazılmamış cümleler var demişsiniz, bende öyle tahmin ediyorum :)

    YanıtlaSil
  12. kısaca çocuklar geleceğimizdir,onları güzel bir şekilde sevelim,eğitelim ve koruyalım...güzel ve anlamlı bir paylaşım olmuş,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle çok doğru. Belki şu saniye son anımızdır. Kim bilir? Bu etkinliği kaçırmışım. Bir haftadır bir çok şeyi kaçırmışım hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anı yaşamanız dileği ile, çok teşekkürler.:)

      Sil
  14. Ben de birkaç gün sonra okulum açıldığı için okuduğum şehre döneceğim. Bu yüzden ailemle güzel vakit geçirmeye çalışıyorum. Her ayrılık öncesi belki de bu onları son görüşümdür diye düşünüp bol bol sarılıp sevdiğimi söylüyorum. Günlük hayat koşturmacasında sevdiklerimizi ihmal edebiliyoruz malesef ama ilgi göstermeye özen göstermeliyiz ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, yorum ve ziyaret için çok teşekkürler.

      Sil
  15. Küçük bir çocuk annesi olarak ilgiyle takip ediyorum yazdıklarını Fatih ve de faydalanıyorum. Yine çok güzel çok kaliteli bir paylaşımda bulunmuşsun. Emeğine, yüreğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Yıldız Hanım, gerçekten de yazılardan istifade etmenize çok sevindim. Umarım size daha fazla faydalı olabilirim.

      Sil
  16. başlığı okuyunca kafamda çok farklı şeyler belirdi bana hatırlattığı şeyler -başkaları hakkında düşünüp de söyle(ye)mediğimiz şeylerken siz çok güzel önerilerle gelmişsiniz. Her birimizin ne kadar renkli bir dünya da farklı bir çiçek olduğumuzun kanıtı da bu sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok derin ve anlamlı bir yorumda bulundunuz çok teşekkürler.

      Sil
  17. İki çocuk annesi olarak yazialrinizi çok beğeniyorum ve yazılarınızda bolca kendimi eleştiriyorum. Bazı şeyleri çok güzel şekilde bizim beyninize işliyorsunuz. Emeğinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yazılar kendinizi sorgulamanıza sebebiyet veriyorsa faydalı olma ihtimali vardır diye düşünüyorum, çok teşekkürler yorum için.

      Sil
  18. Gidip aileme sarılayım ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok iyi bir şey yapmış olursunuz, teşekkürler.

      Sil
  19. İnsanın onca satırlarda anlatıp dile getiremediği bir şeyler vardır, fakat siz bunu ilk 10 kelimeyle dile getirmişsiniz bu da gerçekten bir başarı ve azim gerektiren bir olay, çok harika bir şekilde yazmışsınız gerçekten başarılar dilerim. Böyle bir yazıyı bizlerle paylaştığınız için de teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yazımı beğenmeniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  20. Etkinliği kendi ilgi alanınıza göre güzel şekillendirmişsiniz, ellerinize sağlık. Herkesin bir şeyler üretebileceği bir yazı konusu bulabildikleri için etkinlik sahiplerini de tebrik etmek gerek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, bu etkinliği bulan arkadaşlara sonsuz teşekkür etmek gerekir.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.