Sevgililer Günü Yazısı - EĞİTİM PINARI

Sevgililer Günü Yazısı



Sevgililer gunu,Sevgililer gunu yazisi, sevgililer gunu nedir
Sevgililer Günü Yazısı

Sevgili okurlarım, malum bugün 14 Şubat Sevgililer Günü ve bugün münasebeti ile arkadaşlar bir şeyler yazıyorlar. Ben de Sevgililer Günü hakkında bir şeyler yazmak istedim ancak ne yazacağıma pek karar veremedim.
Bu sebeple arkadaşlarımın yazılarına şöyle bir göz atayım dedim. Basında yazılara göz attığımda özetle edindiğim izlenim şunlar oldu:

** Bazıları sevgililer gününün tarihsel gelişimi sebebiyle Sevgililer Gününe tümden karşı çıkmakta ve görmezden gelmekte.

** Bazı kişiler, bugünün tarihsel gelişimi bizi ilgilendirmez;  ‘’ameller niyetlere göredir’’bugünü sevdiğimiz insanlara hediye almak ve onlara değer verdiğimizi göstermek için fırsat bilmeliyiz diye düşünmekte.

** Bazı insanlar Yunus Emre/Mevlana misali sevgili de neymiş? Asıl sevgili bizi yaratan Yüce Mevlamızdır; O’ndan gayrisine sevgili diye dönüp bakmam demekte.

** Bazıları biz evliyiz; sevgili değiliz, karı kocadan sevgili olmaz demekte.

** Bazıları sevdiğim tüm insanlar mecazi anlamda benim sevgilimdir. Onlara imkanlarım ölçüsünde en güzel hediyeleri alarak mutlu etmek isterim demekte.

** Bazıları da Sevgililer Gününü nereden çıkardılar? Yok yere bana bir külfet çıktı bugünü unutursam yandığımın resmidir demekte.

** Peki bunca görüş arasında ben ne yazacağım? Doğrusu ben de ne yazacağımı pek bilemedim. Galiba ben ‘’herkes gönlünün çağırdığı yere gider’’ demekteyim.

Sevgili okurlarım, Sevgililer Gününde size sevgililer gününün hakim temalarını sunmaya gayret ettim. Umarım sizlere faydalı bir yazı olmuştur.:)
 Görseller:sozunenguzeli.com




Sevgililer Günü Yazısı Sevgililer Günü Yazısı Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 14, 2019 Rating: 5

23 yorum:

  1. Evet Sevgililer Günü ile ilgi çok değişik bakış açıları var hocam. Yani bu kadar kendimizi sıkıntıya sokacağımız bir şey değil, burada anlaşılması gereken özel bir şeyler yapmak, takıntı 14 Şubat ise siz 15 Şubat'ta yapın :) Sizin de dediğiniz gibi herkes gönlüne göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorumlarınızla bana destek olduğunuz için.

      Sil
  2. Benim bu konudaki düşüncem net. Çiçekçi, kuyumcu ve lokantacılar günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  3. minimalizm bence sevgiye de gelmeli ticarete alet olarak gösterilmemeli sevgi kanımca bence benim fikrimce :)

    YanıtlaSil
  4. Ben sevgili değil sevgi günü diyorum.
    Herşeye olan sevgi, ağaca çiceğe böceğe, her bir cana

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel bir bakış açısı tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle nasıl hissediyorsak öyle olsun. Lakin sevgililer günü kutlanan günler arasında benim için en anlamsız olanı.. İnsanlar sevginin gücünün farkına varsınlar yeter..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çektiğimiz sıkıntıların sebebi sevginin gücünü anlayamamak değil mi? Sevgi tüm hastalıkların ilacıdır.

      Sil
  7. Görüşler muhtelif Fatih. Dediğin gibi herkes yüreğinin götürdüğü yere gitsin. 😇😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yıldız, beni desteklemenden çok hoşnut oldum.

      Sil
  8. Değerli bilgileriniz için teşekkürler. Ameller niyetlerle göre değişir.

    YanıtlaSil
  9. Ben de kapitalizmin oyunları mı desem acaba :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türlü yorum çok değerlidir. Çok teşekkürler.

      Sil
  10. Fatih Bey, çok eğlendim bu yazınızı okurken.:) Sevgililer günü hakkında birçok fikir ortaya atılıyor da tabii biz ne yazacağız bunun hakkında o mesele :) Ben bu günlerin tamamen bir tüketim çılgınlığına alışveriş deliliğine döndüğüne inanıyorum. Tabii alanların dışında bu ürünleri satanlar, özel günlerin karlı çıkanları. Bu günler dedim, yalnızca sevgililer günü değil, anneler günü, babalar günü, kadınlar günü vs günü bunların hepsi tüketimi artırıyor. Maksat hatırlanmaksa bir çiçek bile alınabilir eşe ya da sevgiliye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet size katılıyorum, yazımı okurken eğlenmeniz beni de çok sevindirdi. Ben aslında birazcık espriye karışık yazmaya çalışıyorum ancak mesajlarım okuyucum tarafından pek alınamıyor gibi. Çok teşekkürler Gülhan Hanım.

      Sil
  11. Evet, güzel bir özet olmuş. Duymadığım şeyler de var yazında. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size böyle bir günde beni yorumsuz bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  12. Yorum ve ziyaret için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.