Stresten Çok Çektiysen - EĞİTİM PINARI

Stresten Çok Çektiysen



stres, stresi onleme yontemleri, stresten cok cektiysen
Stresten Çok Çektiysen


Sevgili okuyucu, hastalıkların yaklaşık dörtte üçünün strese bağlı hastalıklar olduğu yapılan araştırmalar sonucu ortaya çıkmış bulunmaktadır. Ruhsal durumumuz sağlığımızı ciddi anlamda etkilemektedir. Sen de stresten çok çektiysen ve kurtulma yollarını arıyorsan stresi önleme yöntemlerini öğrenmeli ve yaşantına katmalısın. Bu sebeple senin için hazırladığım maddelere göz atmanda fayda vardır.

Stresi önleme yöntemleri

** Mutluluk gibi mutsuzluğun da hayatın bir parçası olduğunu ve zaman zaman mutsuz olabileceğini en baştan kabullen.

** Karamsar ruh haline girmemek için zevk alacağın hobiler bul ve bunlarla vakit geçir.

** Açlık stres artırıcı bir faktördür; kahvaltısız güne başlama.

** Strese girdiğin zamanlarda ortamını değiştir.

** Sessiz bir ortamda mutlu anını düşünerek ruh halini yönet.

** Açık havada yürüyüşe çık.(Çok faydalı bir yöntemdir.)

** Yalnız kal.

** Müzik dinle.

** Kendini önemsemeyi bırak.

** Şükür listesi oluştur.

** Bol bol mutluluk hormonunu artırıcı faaliyetlerde bulun.

Sevgili okuyucum, stresli ortam insan sağlığı adına çok tehlikelidir. Sağlığını önemseyen her insan stresi önleme yöntemlerini öğrenerek yaşantısına katmalıdır. Bundan dolayı sizler için bu kısa araştırma yazısını hazırladım. Umarım yazım sizlere faydalı olur.

Görseller: indigodergisi.com
Stresten Çok Çektiysen Stresten Çok Çektiysen Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 16, 2019 Rating: 5

26 yorum:

  1. Stresi sürekli yaşayanlar erken yaşlanıyor, stresi önleme yöntemlerini dikkate alıp uygulamak gerekiyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum ben de yorumunuz için size çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. birde şehir hayatından vazgeç kısmını eklemek lazım.

    YanıtlaSil
  3. Hemşirelik okuyorum. Yaranın iyileşmesi bile strese bağlı :) cidden mühim motivasyon mutluluk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler değerli fikirlerinizle bana katkı sağladığınız için.

      Sil
  4. Şükür listesi ne kadar da değerli bir cümle olmuş kalemine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten şükür listesi çok önemli bir mutluluk kaynağıdır. Ziyaret ve yorum için çok teşekkürler.

      Sil
  5. Kabullenme ve kendini tanıma en önemli adım, neden ben dedikçe daha çok stres saracaktır diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de çok doğru düşünüyorsunuz, çok teşekkürler.

      Sil
  6. Önerileriniz çok güzel.. En çok şükür listesi kısmını beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniler ve yorumlar için çok teşekkür ederim. Emine Hanım.

      Sil
  7. Uzaklaşmaya çalıştıkça geliyor peşimizden stres.. İlla ki bir sebep bulup geliyor. Ama ben onu alt edeceğim... Sevmiyorum çünkü stres yapmayı.. Hayat stres yapacak kadar uzun değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On numara beş yıldız bir yorum süpersiniz, çok teşekkürler.

      Sil
  8. Bu güzel listeye ben de bir ilavede bulunayım ."Bir kenara para saklayın." :)) Şaka değil ,gerçek bir öneri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaybe bunu hiç düşünmemiştim. Sakladığımız para da mutlu ediyor insanı demek ki.Çok teşekkürler bu güzel tavsiye için.:)

      Sil
  9. faydalı bir liste olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Stresi önlemek bazen çok zor ama bunları bilip uygulamak mutlaka azaltacaktır. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bunları uygulayabilirsek eminim faydası olacaktır.

      Sil
  11. Stresten en çok çekenlerden biriyim bağuşuklık sistemi hastalığım var sırf stressten ve zaman zaman bazı rahatsızlıklar çıkar bende doktorlar nedeni bulamaz ve strese bağlar mesela 3 ay durmaksızın öksürürüm bir keresinde kaburga kemiğimi çatlattım öksürmekten stress başa bela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yöntemlerin size faydalı olmasını dilerim. Çok teşekkürler yorum için.

      Sil
  12. Stresten kim çekmiyor ki bu zamanda. Çok iyi öneriler sunmuşsunuz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım size faydalı bir yazı olmuştur. Çok teşekkürler.

      Sil
  13. Yalnız kal kısmı benim en çok tercih ettiğim yöntem . Kendimi bulmama yardımcı oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sıkıntılı anlarda yalnız kalarak kendimizi dinlemek çok faydalı bir yöntemdir, çok teşekkürler yorum için.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.