Canım Yanıyor! - EĞİTİM PINARI

Canım Yanıyor!



siir, canim yaniyor siiri, fatih pınar, fatihpinarca
Canım Yanıyor!


Canım yanıyor ah…, yanıyor canım.
Canımdan habersiz; eğleniyor canım.
Sen, canının kıymetini bilmezsen canım.
Başkaları anlamaz, senin halinden canım.

İçlenirsin, en yakının ağyar olur bazen;
Arayıp sormazlar, anlamazlar halinden.
Sızlanırsın ama anlam veremezsin;
Ümidini kesersin; dünyanın, adaletinden.

Görseller: Google görseller

Canım Yanıyor! Canım Yanıyor! Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 03, 2019 Rating: 5

14 yorum:

  1. Dünya adil değil, sen canını kayır...

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Yorum ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Canım Yanıyor şiirinizi de severek okudum. Bunu size soruyorum ama :) şiir en güzel mesaj şekli değil mi sizce de

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten de sen canının kıymetini bilmezsen kimse bilmiyor yahu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum; elimizdekilerin kıymetini bilmek lazım.

      Sil
  5. güzel bir şiir olmuş sevgili Fatih.
    Yukarıdaki Erhan beyin mesajını çok sevdim. Şiir engüzel mesaj şekli diyerek nasıl da güzel söylemiş. Katılmamak mümkün değil. kalpsizlere günde üç öğün ver okusunlar, adam olmazlarsa ben de birşey bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve değerlendirmeler için çok teşekkür ederim, Taner Bey.

      Sil
  6. Bu sefer kafiye ve kelimelerin uyumu çok daha göze çarpıyor. Canım kelimesini farklı anlamlarda kullanman da güzeldi. Galiba her geçen gün kendini aşıyorsun:)

    YanıtlaSil
  7. Ben şimdi tekrar bloğuma yorum cevaplamaya girince uyandım. Şiirler başlığı var mı diye baktım bloğuna. Sonra en uygun başlık, "içimden geldiği gibi" olur diye mantık yürüttüm ki,ilk şiire rastladım. Ah o can yangınları oğlum. Hayat acımasızdır. Güzeldi. Kalemine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Anne bana umut oldun. Seni çok samimi buldum. Kendi annem gibi.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.