Arkadaşlarımla İyi Geçiniyorum - EĞİTİM PINARI

Arkadaşlarımla İyi Geçiniyorum



Arkadaslarimla İyi Geciniyorum, arkadaslik
Arkadaşlarımla İyi Geçiniyorum


Sevmek, sevilmek çok güzeldir;
Arkadaşlarımı çok seviyorum;
İyi insan; insanlarla iyi geçinir;
Arkadaşlarımla iyi geçiniyorum.

Arkadaşlarımla sorun yaşarsam;
Kibar bir şekilde konuşup anlaşırım.
Konuşmama rağmen anlaşamazsam;
Büyüklerime danışıp; onlardan yardım alırım.


 Görseller:blog.milliyet.com.tr
Arkadaşlarımla İyi Geçiniyorum Arkadaşlarımla İyi Geçiniyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 13, 2019 Rating: 5

12 yorum:

  1. kalemine sağlık paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  2. Sen arkadaşını kendin sevdiğin kadar o seni sevmiyor ve arkandan arkandan iş çeviriyorsa onun o pis yüzünü görüyorsun.
    ve bu bir yıkım oluyor. Ben birini işte bu şekilde iki ay önce hayatımdan çıkardım ve şı an onun intikamına maruz kalıyorum. Ama o farkında değil en büyük zararı kendine veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim temel yaklaşımımız iyi geçinmek üzerine olmalı. Tabii bu arada yanlış yapanlar da olacaktır. Şunu unutma tarihten bugünümüze yanlış yapan daima kendisine yapar. Yorum için çok teşekkürler.

      Sil
  3. Çocuklar için ne güzel olmuş bu çalışmalarınız. Şiirler veya şarkı sözleri çocukların daha çok etkilendiği şeyler. Bu şekilde onları doğru yönlendirebiliriz. Emeğinize sağlık, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülhan Hanım, değerli yorumlarınızla bana destek olduğunuz için.

      Sil
  4. Yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Çook eğitici, kutlarım Fatih :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler anne, çocuklar daha küçük yaşlarda tüm erdemleri öğrenmeli bence.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.