Sağlıklı Besleniyorum - EĞİTİM PINARI

Sağlıklı Besleniyorum



Saglikli Besleniyorum, saglikli beslenme kurallari
Sağlıklı Besleniyorum



Ev yemeklerinin faydasını bilerek;
Annemin yemeklerini yiyorum.
Hazır gıdalardan uzak durarak;
Sağlıklı besleniyorum.

Öğretmenimin tavsiyelerini dinleyerek;
Beslenme kurallarına uyuyorum.
Tüm gıdaları dengeli tüketerek;
Sağlığımı koruyorum.

 Görseller:gidagundemi.com





Sağlıklı Besleniyorum Sağlıklı Besleniyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 13, 2019 Rating: 5

18 yorum:

  1. Bende sağlıklı beslenmek istiyorum ama kahvaltıda gözleme yiyorum:d zor durumdayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırıya kaçmamak kaydı ile dünya nimetlerinden istifade etmek gerekir bence Meltem Hanım. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Dengeli ve sağlıklı beslenme hayatımızın merkezinde olmalı. Zira sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur. Tabi annemin her yemeği de sağlıklı olmayabiliyor. Mesela yağda bişi dediğimiz hamuru kızartınca on numara oluyor ama çok yağlı tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Duo, bu şiir ilkokul çağındaki çocuklarımıza sağlıklı beslenme bilinci kazandırmak amacı ile yazılmıştır. Yorum için çok teşekkürler.

      Sil
  3. sağlıklı beslenmek güzel ama bizim gençlik fastfoodlardan çıkmıyor malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir sıkıntımız var ancak yine de doğru olanı söylemekten uzak durmamalıyız. Çok teşekkürler.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Yorumunuz gözden kaçmış. Gecikmeli olarak cevaplandırdığım için özür dilerim.

      Sil
  4. Çocuklarımız çok abur cubur ile besleniyor.
    Sağlıklı beslenmeyi öğretmek için biz yetişkinler onlara önce örnek olmamız gerekiyor.
    Teşekkürler güzel şiir için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sibel Hanım, bu şiirlerin sanatsal bir değerinin olmadığını biliyorum ancak şiirleri ilkokul çağındaki çocuklarımız ezberlerse faydalı olabilir diye düşünüyorum. Zira ben hala ilkokul çağlarında ezberlediğim şiirleri dün gibi hatırlıyorum. Yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Sağlıklı beslenmek çok önemli Fatih Bey. Maalesef, yukarıda Sibel Hanım'ın da dediği gibi çocuklar abur cuburla besleniyor. Çocukların sağlıklı beslenmesi için öncelikle anne ve babaları bir eğitimden geçirmek gerekli. Çok teşekkürler bu paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size tam anlamıyla katılıyorum. Çok teşekkür ederim yorumlarla bana destek olduğunuz için.

      Sil
  6. Keşke zararlı gıdalar olmasa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum ancak neylersin ki, dünyada iyi ile kötü yan yana. Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Aileler maalesef okula da çocuklarının yanlarına beslenme koymalı. Kantinden uzak tutmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, öneriniz çok faydalı olacaktır.

      Sil
  8. Her konuyu işlemişsin Fatih. Böyle daha güzel olmuş :) Emeğine sağlık oğlum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, anne çocuklarımız için hazırlamış olduğum şiirleri beğenmeniz çok hoşuma gitti. Gerçi şiirlerin sanatsal bir değeri yok bunu ben de biliyorum ancak bu kısa şiirlerin çocuklarımıza ezberletilmesinin davranış gelişimi adına faydalı olacağını düşünüyorum. Çok teşekkürler Ece Anne.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.