Kitap Okuyorum - EĞİTİM PINARI

Kitap Okuyorum



Kitap Okuyorum, kitap okuma aliskanligi kazandirma
Kitap Okuyorum



Bugünüm için, yarınım için.
Geleceğim için, geçmişim için.
Bana gerekli bilgileri öğrenmek için.
Okumayı seviyorum, kitap okuyorum.

Yurdumu, dünyayı öğrenmek için.
Güzel yarınlarımı inşa etmek için.
Ülkeme olan borcumu ödemek için.
Okumayı seviyorum, kitap okuyorum.

Görseller: hurriyet.com.tr


Kitap Okuyorum Kitap Okuyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 13, 2019 Rating: 5

4 yorum:

  1. çocuklara okuma alışkanlığı kazandırmak için kitap okumalıyız ve bizde okumalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsunuz. Yorumlarla bana destek olduğunuz için çok teşekkürler.

      Sil
  2. Yine çok güzel. En önemlilerinden biri hem de. Küçükken kazanılır kitap okuma alışkanlığı. Tebrikler oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, kitap okuma alışkanlığı küçük yaşlarda kazanılır. Çok teşekkürler anne:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.