Okul Kurallarına Uyuyorum - EĞİTİM PINARI

Okul Kurallarına Uyuyorum



Okul Kurallarina Uyuyorum, kurallar, okul kurallari
Okul Kurallarına Uyuyorum



Kurallar olmazsa; birlikte yaşayamayız.
Mutlu olmak için kurallara uymalıyız.
Yaşasın, kuralların önemini biliyorum.
Her zaman okul kurallarına uyuyorum.

Kurallara uymadığımızda; sorunlar yaşarız.
Huzursuz olursak; hayatta başarılı olamayız.
Öğretmenim, kuralların önemini biliyorum.
Sana söz; okul ve sınıf kurallarına uyuyorum.

Görseller: Google görseller



Okul Kurallarına Uyuyorum Okul Kurallarına Uyuyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 13, 2019 Rating: 5

4 yorum:

  1. Hem de öğretmenine hitaben yazılmış. Kalemine sağlık oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öğretmenlere yönelik olarak hazırladım. Amacım öğretmenlerimizin bu şiirler vasıtası ile öğrencilerimize olumlu davranışlar kazandırmasıdır. Çok teşekkürler anne.

      Sil
  2. Öğütleyici bir şiir olmuş,beğendim. İlk okuldaki kardeşime okutayım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sadece okutmakla kalmayın Aybüke Hanım. Kardeşinize ezberletin. Böyle kuralların verildiği şiirler ömür boyu unutulmazlar. Ziyaret ve güzel yorumlar için çok teşekkür ederim.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.