Sorumluluklarımı Biliyorum - EĞİTİM PINARI

Sorumluluklarımı Biliyorum


Sorumluluklarimi biliyorum, öğrencilerde sorumluluk bilinci
Sorumluluklarımı Biliyorum



Çalışkan ve başarılı insan olmak için;
Sorumluluklarımı biliyorum.
Güzel yarınlarım, geleceğim için;
Ödevlerimi aksatmadan yapıyorum.

Aileme yardımcı olmak için;
Sorumluluklarımı biliyorum.
Verimli ve üretken insan olmak için;
Görevlerimi eksiksiz yapıyorum.

Görseller: memurlar.net


Sorumluluklarımı Biliyorum Sorumluluklarımı Biliyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 13, 2019 Rating: 5

2 yorum:

  1. Her türlü eğitimle ilgili şeye değinmişsin. Kalemine, yüreğine sağlık oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temel gayem; eğitim öğretimde faydalı olabilmektir. Çok teşekkürler Anne.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.