Büyük Blog Takip Etkinliği - EĞİTİM PINARI

Büyük Blog Takip Etkinliği


blog etkinligi, takip etkinligi
Büyük Blog Takip Etkinliği

Merhabalar,
Yeni bir blog keşif etkinliği ile sizlerleyiz.. Etkinliğimizin süresi yoktur. Her daim bu güzel etkinliğe katılabilirsiniz. Takip etkinliği başlatmamızın en büyük nedeni ise blogunu geliştirmek ve bloguna önem veren blogger arkadaşlarımızı yakından tanımak ve takip etmektir.

Blog Ziyaretlerini Arttırmak, Site Trafiğini Olumlu Yönde Etkilemek İçin Yapmanız Gerekenler ise Çok Basit.

Kurallara tüm Bloggerlar uyarsa takip etkinliğimiz başarıya ulaşacaktır.

Kurallarımız ise Şu Şekilde:

-Aşağıda linkleri bulunan blogger arakadaşlarımızın blog linklerini tıklayıp izleyiciler bölümünden yani GFC butonundan  takibe alalım. O bloglarda bulunan bu yazıyı bularak altına yorum yazalımBu şekilde bütün arkadaşlarımız sizlere geri dönüş sağlayacaktır. Geri dönüşler bir kaç gün içerisinde mutlaka gerçekleşecektir.

Yorum yapan diğer arkadaşların da bloglarına giderek "Büyük Blog Takip Etkinliğinden geldim." diyerek yorum yaparsanız diğer arkadaşlar da eminim geri dönüş sağlayacaklardır.

Ayrıca takip etkinliğimizi kendinize özgü yazarak, listedeki blog linklerini ekledikten sonra en alt kısma kendi blogunuzun linkini ekleyerek blogunuzda yayınlayabilirsiniz.

Böylece bir çok blogger arkadaşımızın bu takip etkinliğinden haberi olur ve sonradan paylaşacak olanların sayfalarında sizin de adınız görünür böylece bir tür blog takip zinciri oluşur.

-Bu yazıyı Google Plustada paylaşırsak bir çok blogger arkadaşımız yazımızı görür ve daha geniş kitleye böylece ulaşabiliriz.


- Instagram hesaplarımızı da ayrıca takip ederek DM'den takip etkinliğinden geldiğinizi belirtirseniz karşılıklı takipleşebiliriz.

Link Listemiz :

Lütfen wordpress bazlı olan sitelerimize e-mail ile abone olursanız seviniriz çünkü bu tür sitelerde izleyiciler butonu yok.

Büyük blog takip etkinliğimize her türlü blog davetlidir.


Bol Katılımlı Güzel Bir Etkinlik Olması Dileğiyle...


INSTAGRAMFACEBOOK VE PİNTEREST hesaplarımı da takip ederseniz çok sevinirim.


 Takip Etkinliğimize Katıldığınız için teşekkürler.

Sevgiler...
Görseller: Google görseller


Büyük Blog Takip Etkinliği Büyük Blog Takip Etkinliği Reviewed by EĞİTİM PINARI on Kasım 09, 2018 Rating: 5

25 yorum:

  1. Merhaba Fatih Bey,
    Bol katılımlı bir etkinlik olması dileğiyle..
    Ziyaretiniz için teşekkürler :)

    https://www.sosyalmedyakafe.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnşallah kampanya tüm katılımcılar için amaçlanan faydayı sağlar.

      Sil
  2. Blog takip etkinliğinden geliyorum
    Takipteyim
    Benim bloğum WordPress tabanlı olduğu icin takip butonu yok onun yerine mail ile abone olun lütfen o

    YanıtlaSil
  3. Blog takip etkinliğinden geliyorum takibinizi aldım sizi takip ediyorum 😊 yorumlarınızı beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnşallah kampanya tüm katılımcılar için faydalı olur.

      Sil
  4. Hoş geldiniz hem aramıza hem de etkinliğimize

    YanıtlaSil
  5. katıldığınız için teşekkürler, takipteyim ben de sizi :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Benim blogumu da takibe alırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba takibe aldım bende beklerim bloğuma
    aysece42.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Takip etkinliğimize katıldığınız için teşekkürler 😇 Bol katılımlı, güzel bir etkinlik olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bol katılımlı olmasını isterim. Teşekkürler.

      Sil
  9. Umarım tüm arkadaşlar maximum fayda görür.fatih bey kuralları yerine getirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de tüm arkadaşlara faydalı olmasını diliyorum.

      Sil
  10. merhaba bende takip etkinliğinden geldim bloguma beklerim 🙂
    tubisle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar, İadei ziyarete geldim Güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. Büyük Blog Etkinliğinden Geliyorum. Teşekkür ederim...

    https://www.internettenekis.com/

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.